• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051612401
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد

اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از کلنگ‌زنی اولین هنرستان ۲۴۰ نفره شهرستان دلفان خبر داد.

امیر غفوری‌نژاد امروز ۱۶ مردادماه در مراسم کلنگ‌زنی اولین هنرستان ۲۴۰ نفره شهرستان دلفان که با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: این هنرستان با مشارکت خیرین با اعتباری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان با زیربنای ۳۶۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شد که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان بیان کرد: این مجموعه  طی چند سال اخیر در شهرستان دلفان گام‌های مؤثری برداشته است که متأسفانه در این شهرستان  محرومیت خیلی بالاست و نیازمند کمک‌های بیشتری  در این راستا هستیم تا بتوانیم سرانه فضای آموزشی دلفان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان دلفان ۲۱ پروژه  در قالب ۶۴ کلاس درس با اعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد تومان فعال است، تصریح کرد: این مهم نسبت به کل اعتبارات استان با ۲۵۰ پروژه و ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار، بیش از ۴۵ درصد از پروژه‌های اعتبارات نوسازی مدارس استان را به خود اختصاص داده است.

غفوری نژاد اظهار کرد: نوسازی و مدارس لرستان از سال ۹۲ در استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی گام بلندی را برداشته به نحوه که در پنج سال اخیر در کل استان ۱۲۲۹ فضای آموزشی در قالب ۷۰۰۰ مترمربع و ۱۵۲ کلاس درس با اعتباری بیش از ۶۶ میلیارد تومان مدارس استانداردسازی صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از فعالیت‌ها سال گذشته نوسازی مدارس لرستان در شهرستان دلفان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: در شهرستان نورآباد از سال ۹۲ تا سال ۹۸، ۱۵۱ کلاس درس به سیستم گرمایشی مجهز شدند و این در حالی است که در سال گذشته ۹۹ مدرسه و فضای آموزشی به این سیستم مجهز شدند.

وی یادآور شد: در پنج سال گذشته نوسازی و مدارس استان ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار در فضاهای آموزشی شهرستان نورآباد هزینه کرده  که سال گذشته توجه خوبی به این شهرستان شده و حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha