• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 99051612415
  • خبرنگار : 71498

در گفت وگو با ایسنا اعلام شد

انبار نفت شهران ایمن است؛ نیازی به جابجایی آن نیست

انبار نفت شهران ایمن است؛ نیازی به جابجایی آن نیست

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به اظهارات اخیر در مورد ناایمن بودن انبار نفت شهران گفت: انبار نفت شهران استانداردهای ایمنی لازم را دارد و وجود آن برای سوخت رسانی ایمن و مطمئن درسطح تهران حیاتی است.

کرامت ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مثلث حیاتی سوخت رسانی در شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: این مثلث شامل سه انبار نفت جنوب، انبار نفت ری جنب پالایشگاه و شمال غرب تهران کن و شمال شرق تهران قوچک می شود.
وی با اشاره به اهمیت وجود انبارهای نفت در تهران، تصریح کرد: طی سالیان گذشته مکاتباتی انجام شده و جلسات کارشناسی و مدیریتی درون و برون سازمانی با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذی ربط انجام شده که در تمامی این جلسات با مباحثی که مطرح شده ضرورت وجود انبار نفت در آن نقطه و رعایت استانداردهای فنی وایمنی مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، در نهایت تمام تصمیمات منجر به این شده که انبار نفت شهران با توجه به اینکه یکی از انبارهای نفت حیاتی جهت سوخت رسانی در کلان شهر تهران بوده و استانداردهای لازم را دارد، وجود آن نیز برای سوخت رسانی پایدار و ایمن و با کمترین تردد ناوگان نفتکش در سطح شهر بسیار ضروری است.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرده بود که به واسطه وجود انبار نفت در داخل بافت مسکونی شهران، فاجعه ای دهشتناک تر از بیروت در کمین تهران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۸:۲۸

تضمین چیست؟ چون این روزها حرف مفت زیاد شنیده میشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۸:۵۱

بعد که فاجعه اومد این آقا کجاس؟ مسئولیت این حرفشو قبول میکنه؟ بگین بنویسه امضا کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۷:۴۸

به احتمال زیاد در بلاد کفر :)

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۷:۵۵

دقیقا

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۹:۲۲

سلام این موضوع فقط در تهران نیست و انبارهای نفت و گازوییل بعضی شهرها در وسط مناطق پرجمعیت مسکونی قرار گرفتند از جمله انبار بزرگ نفت شیراز در بلوار امیرکبیر در میان مناطق مسکونی است و این خطر وجود دارد لطفا پیگیری کنید تا این انبارهای نفت به خارج شهر منتقل شوند ...با تشکر از ایسنا

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۲۱:۱۱

در صورت فعال شدن یک گسل هیچ سازه بنا شده بر روی گسل در امان نخواهد بود هر چقدر هم که مستحکم ساخته شده باشد.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۰:۴۴

از لحاظ تئوری انبارهای نفت ذکر شده از جانب گسل شمال تهران وگسل لویزان در حال حاضر در خطر ومنتظر زمین لرزه شهر تهران می باشند تا پدیده های خطرناک خودرا به ایرانی ها نمایش دهند ودوست عزیز مدیر مربوطه باید با احتیاط بیشتر ودرک شرائط طبیعی شهر تهران اظهار نظر کند.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۲:۱۱

ایشان آنچنان با اطمینان صحبت می کند گویا فارغ التحصیل دوره های آموزشی نگهداری و حمل و نقل مواد خطرناک است....!!! در اروپا هم که خود بانی پروتکل های ایمنی نگهداری مواد خطرناک است چنین آدم با تبختری پیدا نمی شود!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۳:۴۳

در بیروت هم هشدارهایی داده شده بود و افرادی بی توجه به این هشدارها بوده اند.لطفا این انبار را به خارج از شهر انتقال دهید و نسبت به هشدارها بی توجه نباشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۷:۳۴

رزومه ایشان رامنتشرکنید چون این روزها افراد زیادی مناصب ناحق را اشغال کرده اند از کارشناسان ورزیده شرکت نفت نبز نظر خواهی کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۹:۲۸

حادثه فوکوشیما واطمینان خاطر دادن کارشناسان مجرب توانمند ژاپنی باید درس خوبی برای ایشان باشد