• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99051612456

جانشین سپاه الغدیر یزد خبر داد

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در دومین دوره رزمایش مواسات یزد

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در دومین دوره رزمایش مواسات یزد

ایسنا/یزد جانشین سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت مشارکت در دومین دوره رزمایش سراسری مواسات در این استان گفت :در این دوره از رزمایش سراسری مواسات استان یزد ۱۵ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در عید سعید قربان و لزوم ادامه حرکت نهضت تعاون و احسان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ریاست آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد قرار بر این شد که مرحله اول از دور دوم این رزمایش  به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان دارالعباده یزد برگزار شود.

سرهنگ«حسن زارع کمالی» در حاشیه این رزمایش سراسری که با محوریت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در یزد برگزار شد، اظهار کرد: مراحل دوم و سوم این دوره رزمایش مواسات در دهه اول محرم و در دهه آخر صفر همزمان با اربعین حسینی انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول دومین دوره رزمایش سراسری مواسات ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر کدام سه میلیون ریال بین نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس در استان یزد توزیع شد.

جانشین سپاه الغدیر یزد در ادامه توزیع ۲۰ سری جهزیه ایرانی بین ۲۰ زوج جوان را از دیگر برنامه‌های آغازین مرحله نخست دومین دوره رزمایش مواسات در این استان دانست و گفت: حضور ۲۰ زوج جوان از پایوران وظیفه سپاه الغدیر یکی از ویژگی های این دوره رزمایش مواسات در استان یزد است.

سرهنگ زارع کمالی ترویج فرهنگ ازدواج آسان را مهمترین هدف این ویژه برنامه عنوان و تصریح کرد: توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان از دیگر برنامه‌های این رزمایش سراسری در یزد است.

وی توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت را یکی دیگر از برنامه های انجام شده و در دستور کار دانست و با توجه به اثرات مثبت دور قبل رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: در  دوره  قبلی رزمایش کمک مومنانه استان یزد، ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha