• جمعه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99051712710
  • خبرنگار : 71560

حدادی: دشمن در قالب جریان تحریف به دنبال ناامید کردن مردم است

حدادی: دشمن در قالب جریان تحریف به دنبال ناامید کردن مردم است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور وشوراها در مجلس تاکید کرد که دشمن با دنبال کردن جریان تحریف به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و ناامید سازی مردم بوده و تنها راه شکست آنان تکیه بر ظرفیت های درونی و ایستادگی است.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان در خصوص جریان تحریف و راهکارهای مقابله با این جریان بیان کرد: یکی از مهم ترین بخش هایی که دشمنان انقلاب اسلامی از بعد از پیروزی انقلاب بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند جریان تحریف است، انقلاب اسلامی توازن سیاسی جهان را بر هم زد و ولایت مطلقه فقیه را در جمهوری اسلامی رقم زد.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان انقلاب سرمایه گذاری سنگینی در راستای جریان تحریف به منظور ناامید سازی مردم ایران و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی داشته اند، در هریک از مقاطع تاریخی دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف تلاش خود را به کار بستند و در جبهه نبرد سخت و نرم تلاش های زیادی داشتند.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: امروز نیز با دنبال کردن جریان تحریف، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان که تفکر وابسته به غرب دارند سعی دارند تا واقعیت های موجود در جامعه را وارونه نشان دهند. ما پیروزی ها و دستاوردهای زیادی از بعد از انقلاب اسلامی تا به امروز داشته ایم اما دشمن سعی می کند در قالب جریان تحریف واقعیت ها را وارونه نشان داده و کارآمدی نظام دینی را زیر سوال ببرد. 

وی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی پیشرفت های چشمگیری در عرصه علمی و فناوری داشته است و در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با تکیه بر اسلام ناب محمدی و ایستادگی در برابر دشمن گام های بلندی برداشته است. 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه با اشاره به ظرفیت های حوزه کشاورزی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در کشور خاطرنشان کرد: اگر ما به ظرفیت های داخل کشور اعتقاد و اعتماد راسخ داشته باشیم و کلید واژه امام راحل که فرمودند «ما می توانیم» را سر لوحه کار خود قرار دهیم و به ظرفیت جوانان توانمند و معتقد که بزرگترین سرمایه انقلاب هستند توجه کنیم، قطعا جریان تحریف دشمن با شکست روبرو می شود. 

حدادی در پایان افزود: دشمن در جریان تحریف به دنبال نا امید سازی مردم است ما باید در تقابل با دشمن با اعتماد و باور به انقلاب اسلامی و گفتمان اسلامی راه مقاومت و ایستادگی را با تکیه بر ظرفیت های درونی پیش بگیریم. اگر ما نگاه واقعی به حادثه غدیر داشته باشیم مطمئنا راه مقاومت و ایستادگی را پیش گرفته و قطعا به پیروزی خواهیم رسید. به دنبال شکست جریان تحریف تحریم های دشمن نیز بی اثر شده و آینده ای درخشان در انتظار ما خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha