• جمعه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99051712835
  • خبرنگار : 71548

یادگاری دو هنرمند فقید در «مرضیه»

گوهر خیراندیش برای ماه‌چهره خلیلی نوشت

گوهر خیراندیش برای ماه‌چهره خلیلی نوشت

گوهر خیراندیش که در چند سریال با زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی هم‌بازی بوده است، درگذشت این هنرمند فقید را تسلیت گفته و نوشته است که «کوچ غریبانه‌ات را باور ندارم. تو و مجید اوجی عزیز در این سریال مرضیه چه یادگاری عجیبی از خودتان به یادگار گذاشتید.»

به گزارش ایسنا، خیراندیش که در سریال‌هایی همچون «کلاه پهلوی»، «مختارنامه» و «مرضیه» با زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی هم‌بازی بوده است، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره شنیدن خبر فوت این هنرمند نوشته است:

«متاسفانه باخبر شدم که ماه‌چهره عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهی جانم این رفتن و کوچ غریبانه‌ات را باور ندارم. تو و مجید اوجی عزیز در این سریال مرضیه چه یادگاری عجیبی از خودتان یادگار گذاشتید. 

مرگ بر سرطان که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم، خواهرم، خواهرزاده‌ام، عموزاده‌ام، همکلاسی‌ام، همکارم، دوستانم و دختر نازنینی مثل ترا.»

به گزارش ایسنا، ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه»، «کلاه پهلوی» و «مرضیه» ـ روز جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

زنده‌یاد مجید اوجی نیز که تهیه‌کنندگی سریال «مرضیه» را برعهده داشت، مدتی پس از پایان این سریال بر اثر سرطان درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۶:۳۰

خیلی ناراحت شدم از فوت این خانم خدا روحشان را شاد کند انشالا

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۸:۲۱

بسیار بانوی موقر، کم حاشیه، باسواد و کاربلدی بودند. انصافا حیف شد. خدا رحمتشون کنه. آثار باارزشی مثل کلاه پهلوی، مختارنامه، گذر از رنج ها، در چشم باد و... از ایشون نشون می ده که در انتخاب نقش چقدر دقت داشتند. با این سطح تحصیلات و تابعیت انگلیس بر خلاف اکثر سلبریتی ها نه ادعائی داشتند نه تظاهری. به خانواده ارجمندشون تسلیت می گم. روحشون شاد

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۷ ۱۸:۳۷

عجب: خداوندرحمتش کندازابن دنیای کثیف ورنج هایی که درکشورعزیزم ایران دیگرنمی بیندراحت شدروحش شاد....

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۴

حیف شد انسان معتقدی بود خدا رحمتش کنه یه سلیبریتی واقعی که سرش تو کار خودش بود و مثل بعضی از به اصطلاح سلبریتی ها درمورد ابر و باد و مه خورشید و فلک و سیاست اظهار نظر نمیکرد روحش درجوار زهرای مرضیه در آرامش باد