• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051913708
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی در الشتر خیرین ورود پیدا کنند

برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی در الشتر خیرین ورود پیدا کنند

ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی در الشتر خیرین ورود پیدا کنند.

دکتر حمید نظیفی در گفت‌وگو با ایسنا در بحث تصادفات و نزاع‌های ساختگی، اظهار کرد: متخصصین پزشکی قانونی براساس نوع جراحات و شکل ظاهری آنها می‌توانند ضایعات و جراحات ساختگی از حقیقی را تفکیک کنند.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای سودجو می‌خواهند از این موضوع بهره‌برداری کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سال گذشته در مورد نزاع ۱۲۲ پرونده در پزشکی قانونی تشخیص داده شد که غیرمنازعه(خودزنی) بودند و ۷۱ پرونده که مخلوطی از ضایعات منازعه و غیرمنازعه داشتند.

نظیفی عنوان کرد: در بحث تصادفات ۵۶ پرونده که صدمات کاملا ساختگی داشتند و ۲۱ پرونده که مخلوطی از صدمات حقیقی و ساختگی داشتند تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه از سال ۹۴ تاکنون ساختمان پزشکی قانونی خرم‌آباد، ازنا، نورآباد، کوهدشت، دورود احداث و افتتاح شده است، افزود: سالن تشریح پزشکی قانونی مرکز استان از مجهزترین سالن‌های تشریح کشور است.

عضو شورای قضایی لرستان بیان کرد: بهترین تجهیزات را در این سالن داریم و هیچ‌گونه جسدی هم به استانی ارجاع نخواهد شد و نمی‌شد.

وی از آغاز ساخت سالن تشریح شهرستان الیگودرز خبر داد، گفت: مسئولین ین شهرستان زمین را به ما دادند و کار را آغاز کردیم.

نظیفی گفت: در شهرستان الشتر علیرغم اینکه بودجه ساخت پزشکی قانونی را از رئیس قوه قضاییه گرفتیم اماهیچ جایی با پزشکی قانونی استان همکاری نکرد که زمین را به ما اهدا کنند و در این راستا با تمام مسئولین استانی و شهرستانی نیز مذاکره کردم.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: برای احداث ساختمان پزشکی قانونی الشتر دست نیاز به سوی خیرین دراز می‌کنیم تا بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha