• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99052014737
  • خبرنگار : 71533

بررسی چگونگی پیشبرد اهداف انتخابات ۱۴۰۰ در نشست جامعه اسلامی مهندسین

بررسی چگونگی پیشبرد اهداف انتخابات ۱۴۰۰ در نشست جامعه اسلامی مهندسین

نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی اصولگرا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل این تشکل و اکثریت اعضای شورای مرکزی برگزار شد، علیرضا شیخ عطار سفیر اسبق ایران در آلمان به بیان نکاتی درباره موضوعات منطقه‌ای و حادثه اخیر انفجار در بیروت پرداخت.

او در این سخنان تاکید کرد که بررسی جوانب امر نشان می‌دهد این انفجار به احتمال بسیار زیاد یک حادثه است.  

او همچنین اظهار کرد: به نظر می‌رسد بعد از پایان این ماجرا آرایش سیاسی نیروها در لبنان تغییر کند و گروه‌های سیاسی دیگری به سمت حزب الله متمایل شوند.

قائم مقام اسبق وزیر امور خارجه کشورمان به نقش‌آفرینی کشورهای دیگر مانند آمریکا و فرانسه در آن ماجرا پرداخت و در عین حال بر افزایش تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم لبنان که در این حادثه آسیب دیده‌اند تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا باهنر هم در سخنان کوتاهی با ابراز تاسف از حادثه انفجار در بیروت که منجر به کشته و زخمی‌شدن صدهاتن از شهروندان لبنانی شد، با ملت این کشور ابراز همدردی و بر عزم جمهوری اسلامی برای کمک به مردم حادثه‌دیده لبنان تاکید کرد.

در پایان این جلسه نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون عمران گزارشی از تصویب طرح قیر رایگان در مجلس به حاضرغن ارائه کرد.

علیرضا خجسته پور قائم مقام دبیرکل هم به بیان مصوبات هیئت اجرایی این تشکل پرداخت و به نقشه راه ویژه این حزب در یکسال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری برای ارتباط با فعالان سیاسی کشور و همچنین ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد.

وی به برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقاء تشکیلات، فعال شدن شوراهای مشورتی واحد سیاسی و دفتر مطالعات اقتصادی جامعه اسلامی مهندسین و برگزاری مجامع استانی این حزب با استفاده از سامانه طراحی شده بصورت آنلاین اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha