• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99052014806
  • خبرنگار : 71552

رسولی: تمرین تفنگ و تپانچه به زودی آغاز می‌شود/ فروغی بعد از بهبودی کامل تمرین می‌کند

رسولی: تمرین تفنگ و تپانچه به زودی آغاز می‌شود/ فروغی بعد از بهبودی کامل تمرین می‌کند

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه با کمی تاخیر طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

ناصر رسولی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز تمرینات تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اظهار کرد: به همین زودی شروع خواهد شد. یکی از ورزشکارانمان به بیماری کرونا مبتلا شد و از طرفی هم تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت که ما تصمیم گرفتیم دور جدید تمرینات با چند روز تاخیر آغاز شود. تمرینات برای هر دو ماده تفنگ و تپانچه ان‌شاءالله در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

رسولی در ادامه گفت: بالاترین موضوع که برای فدراسیون ارزشمند است سلامت ورزشکاران است. فدراسیون باید از ورزشکار خود حمایت کند و کاری کند تا خدایی نکرده دچار بیماری نشود. ورزشکاران سرمایه کشور هستند و باید برای حفظ سلامت آن‌ها همه تلاشمان را بکنیم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص وضعیت جسمانی فروغی ملی‌پوش المپیکی که به کرونا مبتلا شده است گفت: حال او خوب است و خدا را شکر مشکلش در حال برطرف شدن و رو به بهبودی است. آرزو می‌کنیم هر چه زودتر خوب شود. همچنین حال رستمیان دیگر ملی‌پوش ما در تپانچه نیز خوب است و از این نظر مشکلی ندارد.

وی در خصوص زمان از سر گرفتن تمرینات فروغی هم گفت: زمانی که پزشک معالجش اجازه بدهد تمرینات را از سر خواهد گرفت. باید بیماری به طور کامل رفع شده باشد. برای آغاز تمرینات او نیاز است که با پزشکش مشورت کنیم. باید  آزمایش‌های لازم را انجام دهد و زمانی که مشخص شود بیماری کاملا از بین رفته در تمرینات تیم ملی در خدمتش خواهیم بود.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که تکلیف لیگ تپانچه و تفنگ چه شد گفت: تحت بررسی هستند. به محض اینکه تصمیم نهایی گرفته شود اعلام خواهیم کرد. باید نظرات جمع بندی شود. یکی دو جلسه انجام شده و باید در جلسات آتی ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha