• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99052115519
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

سنجش ۷۰ درصد از نوآموزان خراسان جنوبی

سنجش ۷۰ درصد از نوآموزان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از ۷۰ درصد از کودکان در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سنجش شدند و خراسان جنوبی از این حیث مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدعلی واقعی، امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد در بازدید از پایگاه سنجش شهدای بانک ملی مهر شهر بیرجند، اظهار کرد: تا دهم شهریورماه، ۱۰ هزار و ۷۰۳ نوآموز بدو ورود به دبستان در سامانه مربوطه نوبت گرفته‌اند و ۷۳۵۷ نفر سنجش شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در پایگاه‌های سنجش و مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: تا کنون ۸۶۷ نوآموز به مراکز تخصصی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۵۰۴ نفر ارجاع هوش، ۸۶ نفر ارجاع شنوایی، ۲۶۵ نفر ارجاع بینایی و ۱۲ نفر نیز ارجاع جسمی و حرکتی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تداوم فعالیت‌های پایگاه‌های سنجش تا پانزدهم شهریورماه سال جاری خبر داد و از مدیران مدارس خواست در موعد مقرر نسبت به نوبت‌گیری اقدام کنند و از اولیای دانش‌آموزان نیز تقاضا کرد در زمان باقی مانده و مهلت تعیین شده برای سنجش نوگلان خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی با ازدحام جمعیت و مشکلات پس از آن مواجه نباشیم.

واقعی با اشاره به فعالیت ۱۶ پایگاه طرح سنجش در استان، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان این طرح ۱۲ هزار و ۵۰۰ کودک بدو ورود به دبستان در این طرح شرکت کرده و سنجش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به اجرای طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی از مهرماه سال جاری، تصریح کرد: ۵ هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در طرح سنجش سال گذشته سنجش شده‌اند.

واقعی یادآور شد: در نیمه شهریورماه سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی آغاز سال تحصیلی را جشن می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha