• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99052115725
  • منبع : نمایندگی همدان

دفاع برخی دانشجویان از افشاگری فتاح

دفاع برخی دانشجویان از افشاگری فتاح

ایسنا/همدان جمعی از دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشگاه های بوعلی سینا، علوم پزشکی ابن سینا، ملایر، شهرکرد، الزهرا(س)، آزاد همدان و فرهنگیان همدان از سخنان شجاعانه و افشاگرانه رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

این دانشجویان در قالب نامه ای خطاب به پرویز فتاح نوشتند: سخنان شجاعانه و افشـاگرانه شمـا در برنامه «نگاه یک» سیمـای ملی، دربـاره تعیین تکلیف بخش مهمی از املاک بنیـاد مستضعفان انقـلاب اسـلامی که در اختیـار برخی مسئولان فعلی و سـابق نظام است، موجی از امید را در دل‌های ما و مردم به ویژه محرومـان و مستضعفان ایجـاد کرد. سخنانی که در دو روز گذشته، بازتاب گسـترده‌ای در فضـای رسـانه‌ای کشور و حتی خـارج از کشور، ایجاد کرد. تکلیف رسـانه‌های معـاند و ابن الوقت که برای ما و مردم روشـن اسـت اما فشـارهای پرحجم رسـانه‌ای و اتهامـات ناروای برخی جریانات سیـاسی در داخـل کشور در حق شما، ما را بر آن داشت تا موضع‌مان را در قبال مطالبه شما در برنامه مذکور، بیان کنیم.

در ادامه این‌ نامه آمده است: ما دانشجویان انقلابی معتقدیم، دهه پنجم انقلاب اسلامی، دهه بلوغ انقلابی نظام اسلامی است و چنان‌که امام امت در بیـانیه گام دوم فرمـودند، عمیقاً بـاورمندیم که میان «جوشش انقـلابی» و «نظم سیـاسی و اجتمـاعی» تضـاد و ناسازگاری وجود ندارد و کلید حل مشکلات کشور و تحقق آرمـان‌های انقلاب اسـلامی را «تفکر و عمل انقلابی» در قـالب «نظام اسـلامی» می‌دانیم. ما دانشجـویان، مطالبه انقـلابی و فراجنـاحی شما از برخی مسـئولان کشور، برای برگرداندن املاک این بنیاد را، مصداق واقعی "تفکر و عمل انقلابی" می‌دانیم.

در بخشی از این نامه آمده است: تمامی املاک بنیاد مستضعفان، امـوال قطعی محرومـان و پابرهنگان این کشور اسـت بنابراین مؤکداً خواستـار شفافیت حداکثـری در امـوال و امـلاک دراختیـار بنیـاد هستیـم که باید هرچه سریعتـر پیگیـری و اجـرایی شـود؛ برای مثـال بارگذاری اطلاعاتی نظیر دارایی های بنیاد، تمامی واگذاری‌هایی نظیر آنچه در برنـامه "نگاه یک" اشاره کردید، وضعیت بازپس گیـری آنها، درآمد ها و مـوارد مصرف آنها و ... در سامانه ای برای شفافیت حداکثری اموال بنیـاد انجام شـود به نحوی که صاحبـان اصلی این اموال، یعنی محرومیـن و مستضعفین که بار انقلاب را از ابتـدا تا کنون به دوش کشیده اند، بتوانند بر وضعیت این اموال نظارت کنند.

در پایان این نامه آمده است: ضمنـاً قاطعـانه از شمـا می‌خواهیم که تا بازپس‌گیری کامل تمـامی املاک این بنیاد، از هیچ تلاشی فروگذار نکنید و در برابر فشـارهای سیـاسی و رسـانه‌ای جریـانات ذی‌نفع هم‌چون گذشته ایستادگی کنید. در این مسیر، ما تشکل‌های دانشجـویی را پشتیبان تصمیمـات و اقدامـات عدالت‌خواهانه‌تان بدانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha