• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99052216041
  • منبع : نمایندگی قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر:

حفظ سرمایه اجتماعی اولویت شهرداری و شورای شهر قزوین است

حفظ سرمایه اجتماعی اولویت شهرداری و شورای شهر قزوین است

ایسنا/قزوین رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری و شورای شهر همواره خود را حامی تشکل‌های غیردولتی می‌دانند و سرمایه اجتماعی و حفظ آن برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهدیه سادات قافله‌باشی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته ۲۱ مرداد برگزار شد، بیان کرد: با توجه به فقر سرانه ورزشی در جنوب شهر قزوین، قرار است که قسمتی از فضای خالی پل امام رضا (ع) به فضای ورزشی اختصاص پیدا کند، بنابراین در طرح تهیه شده زمین‌های والیبال و بسکتبال و میز پینگ پونگ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر قزوین مصوب شد که مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین به عنوان بهره‌بردار و هماهنگ کننده فعالیت کند و طرح پروژه ظرف یک هفته آینده آماده شود، همچنین نورپردازی برعهده سازمان زیباسازی شهرداری قرار گرفت، معاونت ترافیک نیز اصلاح ترافیک و عبور و مرور شهروندان و سازمان فضای سبز نیز ایمنی این طرح را برعهده دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح مورد نظر ردیف بودجه ندارد و در بودجه پیش بینی نشده است باید اصلاح و ترمیم بودجه به صحن شورا ارسال شود، طرح نهایی باید تا دو هفته آینده آماده شود و بتوانیم کلنگ زنی را در هفته قزوین انجام دهیم و تا پایان سال شاهد بهرهبرداری از این طرح باشیم تا مورد استفاده جوانان جنوب شهر قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به تشکل‌های غیر دولتی، خاطرنشان کرد: تشکل‌های غیردولتی مختلفی به شورای شهر مراجعه می‌کنند که اغلب جوانان دارای انگیزه هستند، ما به یک مرکز توان‌افزا برای تشکل‌های غیر دولتی نیاز داریم، با توجه به فضای خالی مجموعه شهرداری قزوین مثل حمام حاج میر حسن یا ساختمان کنار خانه ریاضیات، پیشنهاد می‌شود در این راستا از فضاهای خالی استفاده کنیم.

قافله‌باشی تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر همواره خود را حامی تشکل‌های غیردولتی می‌دانند و سرمایه اجتماعی و حفظ آن برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تشکل‌های نوپا و غیر دولتی مانند باشگاه اچ آی وی، انجمن دوقلوها و بیماران ام اس که به صحن شورا آمدند همگی درخواست اختصاص فضا داشتند.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود یکی از ساختمان‌هایی که در اختیار مجموعه شهرداری است را به صورت حمایتی به تشکل‌ها بدهیم، در واقع به مدت ۶ ماه یک اتاق را به صورت حمایتی در اختیار هر تشکل قرار دهیم تا بتوانند شرایط خود را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha