• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99052216047
  • خبرنگار : 90047

گل محمدی: داودی درخواستی برای تمرین در باشگاه نداشته است

گل محمدی: داودی درخواستی برای تمرین در باشگاه نداشته است

مدیرکل ورزش جوانان استان تهران گفت: تمام باشگاه های وزنه برداری استان تهران مجوز فعالیت دارند و منعی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

رضا گل محمدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که گفته می شود در تهران هیچ باشگاه وزنه برداری جز کبکانیان مجوز فعالیت ندارد، اظهار کرد: تمام باشگاه های وزنه برداری که تحت پوشش استان تهران فعالیت می کنند مجوز دارند و وزنه برداران می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در این باشگاه ها تمرینات خود را انجام دهند. بنابراین منعی برای فعالیت باشگاه های وزنه برداری استان تهران وجود ندارد.

وی درباره انتقاد علی داودی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی پیرامون اینکه مکانی برای انجام تمرین ندارد، گفت: داودی عضو تیم ملی وزنه برداری تهران و المپیکی است و تا جایی که خبر دارم در سالن وزنه برداری استادیوم آزادی تمرینات خود را انجام می دهد. حال اگر به هر دلیلی امکان تمرین در سالن وزنه برداری آزادی را ندارد، می تواند در باشگاه های وزنه برداری تحت پوشش استان تهران به تمرینات خود بپردازد. من تا این لحظه درخواستی از او برای پیگیری تمریناتش در باشگاه وزنه برداری تهران نداشتم.

گل محمدی افزود: اگر او مشکل فضای تمرینی دارد می تواند با مراجعه به اداره کل ورزش جوانان استان تهران مشکلش را برطرف کند و حتی در سالن نصر اداره کل به تمریناتش بپردازد.

وی درباره نشستی که با وزیر ورزش در خصوص مشکلات ورزش استان تهران داشت، خاطرنشان کرد: به خاطر آسیب شدیدی که از بیماری کرونا به ورزش استان تهران وارد شده است نشستی را با وزیر ورزش و جوانان داشتم و وی مبلغی را برای کمک به استان تهران اختصاص داد. به هر صورت این مبلغ برای معیشت کارکنان هیات های ورزشی در نظر گرفته شده تا مشکلات آنها برطرف شود. ما به دلیل کرونا با مشکلات زیادی مواجه هستیم و این بیماری آسیب زیادی به ورزش استان تهران وارد کرده است. با اعتباری که وزیر ورزش در اختیار استان تهران قرار داده است سعی داریم حقوق مربیان، داوران و کارکنان هیات های ورزشی را پرداخت کنیم.

وی همچنین درباره زمان بازسازی ورزشگاه تختی اظهار کرد: با بودجه پنج میلیارد تومانی که از سوی وزارت ورزش در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفته، بعد از مشخص شدن پیمانکار پروژه، بازسازی زمین چمن طبیعی و تاسیسات تختی از اول شهریور آغاز خواهد شد.  البته وزیر ورزش به من تاکید کرد که در صورت نیاز اعتبار دیگری نیز امسال برای ادامه بازسازی ورزشگاه تختی به اداره کل اختصاص داده خواهد شد. من فکر می کنم برای بازسازی سازه و سقف به پنج میلیارد دیگر نیز نیاز داریم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای پروژه های عمرانی استان تهران از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی 60 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است. اینکه چه مقدار از این بودجه در اختیار ما قرار بگیرد در حال حاضر مشخص نیست. قطعا اگر این بودجه اختصاص پیدا کند قدم بزرگی را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تهران بر خواهیم داشت.

وی در پایان از افتتاح هشت پروژه عمرانی در هفته دولت با حضور وزیر ورزش و استاندار تهران خبر داد و گفت: پروژه های دیگری نیز در دست افتتاح است که در حال حاضر فعلا هشت پروژه عمرانی در هفته دولت با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha