• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99052216133
  • خبرنگار : 50022

۲۰ ویلای دیگر در لواسان البرز تخریب شد + عکس

۲۰ ویلای دیگر در لواسان البرز تخریب شد + عکس

ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی بیش از ۱۵۷  هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد.

شاپور صفری از عزم جدی برای ادامه برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های شورای تحول قضایی استان و مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی، صبح امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد بیش از ۱۵۷  هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته آزاد شد.

به گزارش ایسنا، وی عمده اراضی آزادسازی شده را چاردیواری و ۲۰ ویلای غیرمجاز برشمرد و افزود: عملیات صبح امروز  در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری ها و عمدتا در منطقه سنقر آباد انجام شد.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی چهارباغ که منجر به ترغیب افراد غیربومی برای خرید ملک در این شهر می‌شود متذکر شد: کلیه کسانی که قصد دارند در این محدوده باغ یا ویلا خریداری کنند حتما از جهاد کشاورزی در خصوص قرارگیری ملک مدنظر در محدوده تغییر کاربری‌ها استعلام کنند تا دچار ضرر و زیان ناشی از سوء استفاده برخی سودجویان نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۰۸:۳۱

خداوند به مجریان قوه قضائیه طول عمر با عزت عنایت نماید به خاطر برخورد اینگونه که جلو سو استفاده ها را می گیرد

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۶

باید با قدرت تمام جلو ساخت و ساز غیر مجاز و از بین بردن باغات گرفته بشه .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۴ ۰۸:۳۵

اونایی که ساختن فروختن .بدبخت هایی که خریدن نابود شدن

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۴ ۱۱:۵۰

سلام روز به خیر خدا خیر بده به رئیس قوه قضاییه ممنونیم که جلو تخلفات رو میگیرید لطف کنیید کرج جاده چالوسم رسیدگی کنید همه را تصرف کردن میری یک نیم ساعت کنار رودخانه بشینی تختی صد هزارتومن باید پول بدی تورو خدا رسیدگی کنید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۵ ۱۰:۰۶

با سلام برام سواله که سازمان مربوطه برای اینکه مالک متضرر نشه چرا زودتر اقدام نمیکنه؟ چرا میمونن ملک ساخته میشه بعد تخریب میکنن ؟ یعنی سازمانی که جواز ساخت رو صادر میکنه نباید از محدوده تغییر کاربری ها خبر داشته باشه؟اینکه در بعضی مناطق اجازه ساخت داده نمیشه اقدام پسندیده ای هستش ولی چرا مسئولین اینقدر دیر اقدام میکنن؟ بهتر نیست برای اینکه مردم متضرر نشن قبل ساخت به این امور رسیدگی شه؟ همیشه مسئولین باید در خواب غفلت به سر ببرن؟