• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99052216508
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

بابت قصورها باید معذرت خواهی کنیم

بابت قصورها باید معذرت خواهی کنیم

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: بابت قصورهای که داشته‌ایم باید معذرت‌خواهی کنیم.

محمود ثمینی در مراسم تودیع فرماندار بروجرد که امروز ۲۲ مردادماه در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان و مدیران  باید فرصت‌ها را قدر بدانند و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بالاترین انجام وظیفه خدمت به مردم است، تصریح کرد: مسئولان با تأسی به پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام و عمل به آن‌ها منشأ اثر و خدمت باشند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مضیقه‌های مالی اداره کردن کشوری بسیار دشوار است، اما در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش مسئولان و همراهی مردم چرخ کشور در حال چرخیدن است.

ثمینی اضافه کرد: هرکجا مسئولین با مشکل روبرو می‌شوند با ورود مقام معظم رهبری خیلی از مشکلات حل شده است و مردم و مسئولین نیز تمکین کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این شرایط و با وجود همه تنگناها مسئولان و دولت با همه توان در حال خدمت هستند، چرا که مردم ایثارگر، نجیب، انقلابی و ولایی کشورمان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: اگر چه در گذشته و به‌واسطه نالایقی سردمداران بخشی‌هایی از خاک کشور از ایران جدا شده اما پس از پیروزی انقلاب و در دوران هشت ساله دفاع مقدس با رهبری‌های امام راحل، همت نیروهای مسلح و حضور، آگاهی، فهم و بصیرت سیاسی مردم حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن فرار نگرفت.

ثمینی عنوان کرد: فهم سیاسی، حضور و بصیرت مردم باعث شده که این نظام مستحکم‌تر شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور همیشگی آحاد مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها و ظرفیت خبرنگان و فرهیختگان در حوزه‌های مختلفی درخشیده و در برخی عرصه‌ها جزو اولین‌ها در دنیا است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: آحاد مردم که همواره حامی نظام و انقلاب بوده‌اند، لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان و مدیران باید همه توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بندند.

ثمینی خاطرنشان کرد: بابت قصورهای که داشته‌ایم باید از مردم معذرت‌خواهی کنیم و از مردم باید تشکر کنیم اگر خطای داشته‌ایم بر ما نادیده گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha