• پنجشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99052316967
  • خبرنگار : 50046

امام جمعه شهرستان:

مشکلات بهداشتی و درمانی راز و جرگلان با یک آمبولانس حل نمی شود

مشکلات بهداشتی و درمانی راز و جرگلان با یک آمبولانس حل نمی شود

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد: مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان راز و جرگلان با یک آمبولانس و یا مرکز درمان بستر حل نمی شود.

حجت الاسلام نادعلی زاده در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان راز و جرگلان که ۲۳ مرداد ماه در این شهرستان برگزار شد، گفت: ساخت بیمارستان یکی از نیازهای اساسی مردم این شهرستان است.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بیمار در دورترین نقطه این شهرستان باید سه ساعت را تا بجنورد طی کند تا یک آزمایش را بدهد سپس روز بعد دوباره این مسافت را سپری کند که جواب آزمایش را بگیرد و از سوی دیگر در روز بعدی هم برای نشان دادن جواب آزمایش به پزشک این مسیر طولانی را باید طی کند.

نادعلی زاده ادامه داد: این رفت و آمدها به خصوص در این برهه زمانی که شیوع ویروس کرونا وجود دارد، بسیار خطرناک است.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر متاسفانه این شهرستان تحت شعاع مسائل سیاسی است و این امر سبب می شود تا هم مردم و هم این شهرستان دچار عقب ماندگی شود.

راز و جرگلان فاقد مرکز نگهداری گندم و کارخانه آرد

وحیدی نماینده بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در ادامه این جلسه بیان کرد: این شهرستان مرزی فاقد گذرگاه مرزی است و اگر این امکان ایجاد شود هم خراسان شمالی و هم این شهرستان از آن امکان منتفع خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان راز و جرگلان رتبه چهارم در تولید نوغان و رتبه نخست در زمینه کیفیت پیله های ابریشم تولیدی را دارد، افزود: باید زنجیره نوغانداری در این شهرستان تکمیل شود.

وحیدی با اشاره به اینکه متاسف هستیم که بگویم پشم تولیدی به علت نبود مشتری و یا قیمت پایین سوزانده می شود، ادامه داد: باید زنجیره تولید در زمینه دام نیز در این استان و شهرستان تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان راز و جرگلان فاقد مرکز نگهداری گندم و کارخانه آرد است این در حالی است که سالانه۱۳ تن آرد وارد شهرستان شده و ۲۰ هزار تن گندم از این منطقه خارج می شود که می توان از محل صرفه جویی از محل حمل و نقل برای جابجایی گندم و آرد این امکان را در راز و جرگلان فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha