• جمعه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99052417456
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل:

خبرنگاران بدون حب و بغض حریمدار قلم خود باشند



خبرنگاران بدون حب و بغض حریمدار قلم خود باشند

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: خبرنگاران در انتقال اخبار واقعی صادقانه قلم زده و حرم قلم خود را حفظ کنند.

حسین قدیمی ۲۴ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان اردبیل اظهار کرد: ارزش و اهمیت کار خبری در سخنان مقام معظم رهبری در دیدار ایشان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه واضح و روشن است که در این میان خبرنگاران نیز با حفظ جایگاه و شان خبرنگاری و حرمت قلم در عرصه اطلاع‌رسانی پیشگام و پیشرو هستند.

وی با تاکید بر رعایت عدالت و اعتدال در انتشار اخبار خاطرنشان کرد: ماندگاری لحظات حساس و مهم در جامعه جز با اقدامات فعالانه و پیشروی خبرنگاران در عرصه‌های خطیر میسر نمی‌شود و نقش خبرنگاران در ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران در اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات شرکت برق استان اردبیل گفت: ظهور و بروز خدمات شرکت برق استان اردبیل در رسانه‌ها و مطبوعات زمینه‌ای را فراهم کرده تا مشترکان ما از خدمات این شرکت اطلاع یافته و یاریگر ما باشند.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود از پوشش 99.9 درصدی مشترکان برق اردبیل خبر داد و بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در حوزه خدمات‌رسانی از بخش کمیت خارج شده و با ورود به فاز کیفیت خدمات‌رسانی پیشرو و پیشگام شرکت‌های توزیع برق در کشور است.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم تا 17 روستای استان را به شبکه برق وصل کنیم چرا که معتقدیم با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز حتی در صعب العبورترین مناطق استان نباید هیچ فردی از نعمت برق محروم باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به سیاست‌های شرکت برق استان اردبیل در راستای کاهش تلفات و خاموشی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: ما سعی کردیم تا قبل از شروع ایام پیک بار تفاهمنامه همکاری را با 100 مشترک صنعتی، 63 مشترک کشاورزی، 59 مشترک جایگاه سوخت و 26 تفاهمنامه با مولدهای خودتامین به امضا برسانیم تا با تعدیل مصرف امکان صرفه‌جوئی در فصل تابستان و تامین برق پایدار فراهم آید.

در این مراسم که همزمان با ایام پاسداشت روز خبرنگار در اردبیل برگزار شد، از خبرنگاران فعال استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha