• جمعه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052417570

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به شهرستان میبد 

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به شهرستان میبد 

ایسنا/یزد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان میبد، محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از روز شنبه بیست و پنجم مردادماه اعمال خواهد شد.

«سید بهروز موسوی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط موجود در  شهرستان، فعالیت اصناف غیرضروری از روز شنبه ۲۵ مردادماه تا روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه به مدت سه روز تعطیل و در صورت ضرورت تمدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپر مارکتها، میوه فروشی‌ها، سبزی‌فروشی‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، بیرون بر رستوران‍‍ها، فست فودها و طباخی‌ها، لوازم یدکی‌ها، صنوف تعمیراتی( لوازم خانگی، اتومبیل، موبایل و غیره) به عنوان گروه شغلی یک، مجاز به فعالیت هستند.

معاون فرماندار تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در تجمعات، مهمترین راهکار قطع انتقال زنجیره ویروس کروناست.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به دستورات ستاد استانی و تاکید دادستان شهرستان میبد، در صورت هر گونه تخلف و تخطی از مصوبات استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، واحد صنفی متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کسب و کار را لازمه فعالیت مشاغل مجاز عنوان کرد و افزود: در بازرسی‌های پیش رو، موارد فوق بررسی و در صورت تخلف، واحد متخلف پلمب خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، موسوی همچنین خواستار لغو  هرگونه میهمانی، مسافرت‌های غیرضروری، دورهمی‌های دسته جمعی و خانوادگی، برگزاری مراسم‌های عزاداری، ترحیم و عروسی و هرگونه تجمعی شد و عنوان کرد: زنجیره کرونا مگر با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه قطع نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha