• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99052518355
  • خبرنگار : 71625

پروژه‌ «آهنگسازان جوان» برگزیدگان‌ مرحله‌ اول را شناخت

پروژه‌ «آهنگسازان جوان» برگزیدگان‌ مرحله‌ اول را شناخت
عکس تزیینی است

رویداد «آهنگسازان جوان» ایران برگزیدگان مرحله اول را اعلام کرد. در مجموع دوازده نفر در هر دو رده سنی زیر بیست و پنج سال و زیر سی و پنج سال به عنوان برگزیدگان مرحله اول رویداد «آهنگسازان جوان» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نشر موسیقی «پتریکور» در ایران، اسامی آهنگسازان برگزیده به تفکیک رده سنی به شرح زیر است:

گروه (الف) آهنگسازان زیر بیست و پنج سال:

برگزیدگان:

آرشان نجفی، فرزان سلسبیلی، علی اعراب، علی صادقی، مهبد شیروانی، مهدیه داستان‌پور

شرکت‌کنندگان تقدیر شده:

بهراد بنائی،  علی دیانت، سونیا گرجی

گروه (ب) آهنگسازان بیست و پنج تا سی و پنج سال:

برگزیدگان:

پیمان صالحیان، ندا ندیم، آتا قویدل، کامیار بهبهانی،  هادی عسگری سوادجانی،  مسعود خرداد

شرکت‌کنندگان تقدیر شده:

سهراب شهیدی، امید محرابی، بهاره عباسیان

امین شریفی مدیر هنری این رویداد درباره استقبال آهنگسازان جوان ایرانی از این پروژه، گفت: پانزدهم مردادماه، مهلت ارسال آثار برای فراخوان بود. با وجود محدودیت‌هایی که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته بودیم مثل سکونت در ایران، یا محدودیت سنی، این فراخوان با استقبال خوبی روبرو شد. از مجموع ۸۶ اثری که برای شرکت در فراخوان ارسال شده بود، در نهایت ۷۸ اثر واجد شرایط داوری تشخیص داده شدند.

او افزود: هر کدام از داوران قطعاتی را که دریافت کرده‌اند، رتبه‌بندی کردند. در نهایت، رتبه‌بندی‌های داوران با هم جمع شد و قطعاتی که بالاترین نمره را کسب کردند، به عنوان آثار برتر به مراحل بعد راه پیدا کردند. قطعاتی که هم که نمره‌ای با فاصله‌ نزدیک به منتخبین داشتند به عنوان شرکت‌کنندگان تقدیرشده معرفی شدند. تعداد و کیفیت آثار بالاتر از انتظار ما بود. در مواردی انتخاب و مقایسه آثار بسیار سخت بود. به همین دلیل ما بخش شرکت‌کنندگان تقدیرشده را اضافه کردیم.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های تازه نشر پتریکور با توجه به استقبال خوب متقاضیان حضور در این رویداد توضیح داد: جلسات آموزشی جدیدی را برای آهنگسازان غیرمنتخب، به این پروژه اضافه کردیم که به نوعی با نقد و بررسی آثار، حتی برای آهنگسازانی که در مرحله اول انتخاب نشدند هم فرصت آموزشی فراهم کرده باشیم. سطح سواد، تخیل و اصیل بودن آثار این آهنگسازان جوان، نکته‌ بسیار امیدوارکننده‌ای است که همه‌ اعضای کارگروه انتخاب آثار روی آن تاکید دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha