• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99052518363
  • خبرنگار : 71548

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با موضوع صلح 

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با موضوع صلح 
عکس تزئینی است

سومین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «رنگ صلح » از ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به مناسبت روز جهانی صلح با همکاری گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا در استانبول برگزار می‌شود. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «رنگ صلح»، بهناز پورنگ ـ دبیر سومین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «رنگ صلح» ـ  درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه بانوان هنرمند نقاش ایرانی و بانوان هنرمند نقاش ترکیه و دیگر کشورهای جهان هستند. از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه شرکت‌کنندگان خاص این دوره هستند که آثاری را برای ایجاد امید در بین افراد صدمه دیده از جنگ خلق کرده‌اند تا پیام آور صلح و دوستی و اتحاد برای جهانیان باشند.

دبیر سومین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «رنگ صلح» ادامه داد: همزمان در روز جهانی صلح ورک شاپ آموزشی متناسب با همین موضوع از سوی تعدادی از هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه اجرا می‌شود و به آنها گواهی حضور در نمایشگاه از طرف گالری و برگزارکنندگان نمایشگاه اهدا می‌شود و به سه اثر نمایشگاه نیز گواهی حضور دیگری از طرف گالری استاد احدی داده خواهد شد. 

متن فراخوان نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «رنگ صلح» به شرح زیر است:

هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه بانوان هنرمند نقاش ایرانی و بانوان هنرمند نقاش ترکیه و دیگر کشورها هستند. 

یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که با ایجاد آثار خاص، امید را برای افرادی که در جنگ صدمه دیده‌اند زنده کنند و پیام آور صلح و دوستی و اتحاد باشند. 

مدت زمان نمایشگاه یک هفته از تاریخ ۲۹ شهریور لغایت ۴ مهر ۱۳۹۹ است.  در روز جهانی صلح بین تعدادی از هنرمندان ورک شاپ با توجه موضوع نمایشگاه برگزار می‌شود. 

به تمام هنرمندان شرکت کننده گواهی حضور نمایشگاه از طرف گالری وبرگزار کننده نمایشگاه اهدا خواهد شد.

به سه اثر نمایشگاه نیز گواهی حضور دیگری از طرف گالری استاد احدی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha