• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99052618891

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی:

پویش "آماده‌باش" نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد

پویش "آماده‌باش" نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: پویش ملی "آماده‌باش" یک کار جهادی برای ورزش کردن مردم در دوران کرونا است.

امیر آذریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در خصوص طرح ملی "آماده‌باش" و برگزاری دوره‌های آنلاین توسط هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی، اظهار کرد: پویش ملی آماده‌باش به مدت پنجاه روز از یازدهم مردادماه آغاز شده و تا سی‌ام شهریورماه ادامه خواهدداشت. پس از این پنجاه روز، بازخوردهای کاملی از این طرح خواهیم گرفت تا نقاط ضعف و قوت، نتیجه این ورزش‌ها و البته میزان رضایت مردم مشخص شود.  

وی ادامه داد: شرایط استان خاص و قرمز است و در این ایام سعی کردیم تا یک کار جهادی در زمینه ورزش همگانی انجام دهیم. در طول هفته جلساتی با کمیته‌ها، هیأت‌های همگانی و نیز سرپرست معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم. نیاز است تا همه از این طرح پشتیبانی کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تصریح کرد: حدود ۲۲ کمیته از ۶۰ کمیته زیر مجموعه انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

آذریان گفت: روشن است که اگر مردم، ورزش را از برنامه روزانه خود حذف کنند، قطعا به بیماری‌های مختلف مبتلا شده و بدنشان ضعیف خواهد شد. به همین دلیل تدبیری اندیشیده شد تا مردم بتوانند در هرجایی و با حفظ فاصله اجتماعی ورزش کنند.

وی در خصوص دوره‌های دانش‌افزایی توضیح داد: در یک بازه زمانی یک‌ماهه توانستیم دوره‌های دانش‌افزایی را برگزار کنیم و این دوره‌ها به صورت مجازی ادامه خواهدداشت. پس از اعلام آمادگی و ثبت‌نام دانشجویان و علاقه‌مندان، کلاس‌ها و دوره‌های دانش‌افزایی از طریق فضای مجازی توسط اساتید و خبرگان ورزشی برگزار خواهدشد.  

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی افزود: پس از اتمام دوره، به شرکت‌کنندگان مدرکی داده می‌شود، اما اگر نیاز به آموزش عملی بود، باید ببینیم در ادامه شرایط استان چه شکل خواهدبود.

آذریان عنوان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی، فعال‌ترین هیأت ورزشی استان است. در مرحله اول همه‌گیری ویروس کرونا، ۴۰۰ برنامه ورزشی آنلاین برگزار کردیم و چند صد نفر هم در این مسابقات شرکت کردند و جوایزی هم به برگزیدگان داده شد. تمام شهرستان‌ها در این زمینه فعال هستند و ما هم پشتیبانی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha