• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99052619215
  • خبرنگار : 50024

قطع ۲۰ ساعته آب در برخی روستاهای کرج

قطع ۲۰ ساعته آب در برخی روستاهای کرج

ایسنا/البرز مدیر آبفای کرج با اشاره به مشکل قطع آب در برخی روستاهای کرج، گفت: تلاش‌هایی برای رفع مشکل این روستاها از جمله ارنگه و کندر صورت گرفته و وضعیت تا حدودی تغییر کرده ولی هنوز هم با مشکل جدی قطعی آب در برخی از روستاهای استان مواجه هستیم.

شهرام حافظ روز یکشنبه ۲۶ مرداد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت نامناسب آب شرب در برخی روستاهای کرج، گفت: متاسفانه برخی روستاهای استان با مشکل قطعی آب طولانی مدت مواجه هستند و ساکنان برخی از روستاها در طول ۲۴ ساعت شبانه روز کمتر از ۴ ساعت آب دارند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تلاش‌هایی برای رفع مشکل این روستاها از جمله ارنگه و کندر صورت گرفته و وضعیت تا حدودی تغییر کرده ولی هنوز هم با مشکل جدی قطعی آب در برخی از روستاهای استان مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در اسلام آباد اظهار کرد: طبق آمار تا کنون ۵۰ درصد شهر کرج به شبکه فاضلاب مجهز شده ولی این آمار در منطقه اسلام آباد ۵۲ درصد است.

این مسئول با بیان اینکه درصد اجرای شبکه فاضلاب در اسلام آباد از میانگین مجموع کرج بیشتر است، افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم پرونده این پروژه را تا پایان سال ببندیم.

حافظ تاکید کرد: البته امکان اجرای شبکه فاضلاب در کوچه هایی از اسلام آباد که در طرح شهرداری قرار گرفته و بناست تملک شوند وجود ندارد.

مدیر آبفای کرج با اشاره به پروژه فاضلاب دهقان ویلا هم توضیح داد: تا زمانی که این منطقه تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار نگیرید امکان اجرای شبکه فاضلاب وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: طراحی و نقشه های شبکه فاضلاب این منطقه آماده است و مانعی برای واگذاری کار به پیمانکار وجود ندارد ولی اول باید پروژه آبرسانی به این منطقه تکمیل تا از دوباره کاری و ایجاد مزاحمت مجدد برای شهروندان در جریان کنده کاری‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر ۴۵۰ انشعاب آب آماده واگذاری به شهروندان دهقان ویلا است ولی تا کنون ۷۰ مشترک اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: واگذاری انشعاب به شهروندان این منطقه به صورت اقساطی و دریافت ماهانه ۸۰ هزار تومان انجام می‌شود تا در شرایط فعلی به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

این مسئول ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پروژه آبرسانی به منطقه دهقان ویلا تا پایان سال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha