• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99052719801
  • خبرنگار : 71605

درخواست پلوسی از مجلس آمریکا برای بررسی هرچه سریعتر شرایط برگزاری انتخابات پستی

درخواست پلوسی از مجلس آمریکا برای بررسی هرچه سریعتر شرایط برگزاری انتخابات پستی

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از قانون‌گذاران این مجلس خواسته، این هفته زودتر از تعطیلی خود برگردند تا بتوانند به قانونی رأی دهند که خدمات پستی آمریکا را از هر گونه تغییر در عملکردی که از ابتدای امسال آغاز کرده بود، منع می‌کند. این اقدام با هدف برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پستی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، نانسی پلوسی شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که از اعضای مجلس نمایندگان خواسته تعطیلی خود را کوتاه کنند تا بتوانند به آنچه از سوی "کارولین مالونی"، رئیس کمیته نظارت و اصلاح مجلس با نام "تحویل قانون آمریکا" ارائه شده، رأی دهند.

پلوسی همچنین از اعضای کنگره خواسته "روز سه‌شنبه، مشارکت در عمل داشته و در اداره پست محل خود برای یک رویداد مطبوعاتی، حضور به هم رسانند" تا "خدمات پستی را نجات دهند". وی اظهار کرد: در زمان وجود یک همه‌گیری، خدمات پستی، مرکزیت انتخابات است. آمریکایی‌ها نباید مجبور باشند بین سلامتی و رأی خود، یکی را انتخاب کنند.

این اقدام پلوسی همزمان با تغییرات اخیر سیاسی انجام می‌شود که توسط رئیس پست، ژنرال "لوئیس دی‌جوی"، از گماشتگان ترامپ و حامی مالی حزب جمهوری‌خواه انجام شده و به بررسی دقیق تأخیرهای پستی گسترده، آن هم پیش از انتخابات پیش رو انجامیده است؛ انتخاباتی که بسیاری انتظار دارند به خاطر وجود بیماری همه‌گیر، شاهد افزایش رأی‌دهی از طریق پست باشد.

کارولین مالونی، رئیس کمیته نظارت و اصلاح مجلس زمانی که "تحویل قانون آمریکا" را ارائه می‌کرد، در بیانیه‌ای گفت: خدمات پستی نباید به ابزاری برای سیاست حزبی تبدیل شود. وی افزود: زمان بیماری همه‌گیری که- در هر قرن یک بار اتفاق می‌افتد- وقت مناسبی برای اجرای تغییراتی که اعتمادپذیری خدمت و شفافیت را تهدید می‌کند، نیست.

مالونی همچنین خواستار جلسه دادرسی با حضور دی‌جوی طی روزهای آینده شد تا تغییرات اخیری را که در اداره پست ایجاد شده و آنچه را که اوایل این ماه "ضرورت تحویل به‌موقع پست در جریان بیماری همه‌گیر و انتخابات پیش رو"، در بحبوحه ادعاهای دموکرات‌ها که این مقام (دی‌جی) در حال همکاری با رئیس جمهور برای خرابکاری در این آژانس است، توصیف کرده بود، بررسی کند.

دونالد ترامپ همزمان با افزایش موشکافی‌ها، از دی‌جوی دفاع کرد و روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که او "یک مرد فوق‌العاده است" که می‌خواهد "بار دیگر خدمات پستی را عالی کند".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha