• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052719995
  • خبرنگار : 30054

با شرکت ۳۵ تیم در حوزه فناوری رقم خورد:

رتبه چهارم سیدوک در رویداد «بینو»

رتبه چهارم سیدوک در رویداد «بینو»

رویداد بینو که امسال با شرکت ۳۵ تیم برگزار شده بود، با معرفی شش تیم منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی سیدوک، رویداد بینو در سال جاری باهدف شناخت ایده‌های برتر، محصولات خلاقانه و راهکارهای نوآورانه و فناورانه با محوریت حوزه‌های فین‌تک، اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و... برگزار شد که با معرفی برترین‌های خود پایان یافت و سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی «سیدوک» موفق به کسب رتبه چهارم شد.

این رویداد از سوی شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتاب‌دهنده دیموند برگزار شده بود که در نهایت تیم‌ «سیدوک» به همراه پنچ تیم دیگر موفق به کسب رتبه برتر در بین ۳۵ تیم شرکت‌کننده در رویداد شدند.

مدیر نوآوری و توسعه بازار کاسپین درباره این رویداد اظهار داشت: پس از تشکیل گروه ارزیابی اولیه تیم‌ها، ۱۵ تیم به مرحله دوم ارزیابی و داوری رسیدند که این تیم‌ها بعد از معرفی و ارائه کسب‌وکارشان، توسط داوران ارزیابی و در نهایت شش تیم برتر انتخاب شدند.

به گفته وی، در این رویداد فرصت شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری با بانک پارسیان، شرکت کاسپین و سایر شرکت‎های وابسته به بانک پارسیان مهیا شد، در نتیجه طبق توافقات انجام‌شده با تیم‌ها، قرار بر این شد که در قسمت‌های مختلف اکوسیستم پارسیان از طرح‌ها و محصولات تیم‌های برتر استفاده شود.

گشایش اقتصادی با حمایت از ایده‌های خلاقانه

فردین آقایی مدیرعامل سیدوک نیز در همین باره گفت: حمایت دولت، جامعه و حتی بخش خصوصی از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه جوانان این مرز و بوم نه‌تنها موجب ارتقای شرایط کسب و کار و گشایش اقتصادی به معنای واقعی می‌شود بلکه روحیه امید و نشاط را به سراسر جامعه می‌دمد و انگیزه فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را برای تلاش و تعالی افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به رویداد بینو ادامه داد: برگزاری این رویداد و دیگر رویدادها هرچند برای معرفی و شناخت اولیه تیم‌ها و کسب و کارهای خلاقانه و نوپا بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است اما در صورتی می‌تواند موثر و راهگشا باشد که نهادهای دست‌اندرکار و اجرایی کشور نیز به میدان بیایند و از ظرفیت و توان این تیم‌ها بهره بگیرند تا در میدان عمل شاهد حمایت‌های فراتر از شعار باشیم.

 سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی که با نام «سیدوک» شناخته می‌شود، علاوه بر ارائه خدمات قضایی، در پنج زمینه شامل مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حضوری، داوری، وکالت و کارشناسی فعالیت دارد که همه این خدمات از طریق اپلیکیشن سیدوک و با امکانات خاص برای تنظیمات زمانی و مکانی، قابل‌ ارائه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha