• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99052820831

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد خبر داد

جهاددانشگاهی مشهد میزبان ۱۹۰۰ داوطلب کنکور

جهاددانشگاهی مشهد میزبان ۱۹۰۰ داوطلب کنکور

ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از میزبانی ۱۹۰۰ داوطلب کنکور سراسری در رشته‌های انسانی و تجربی در این مرکز خبر داد.

مهندس احمد افروغی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کنکور سراسری رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد میزبان  ۹۵۰ نفر در گروه آزمایشی  علوم انسانی و ۹۵۰ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی خواهد بود.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با تاکید بر اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی پروتکل‌های بهداشتی با دقت فراوان در روزهای برگزاری آزمون سراسری در مرکز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این آزمون فاصله صندلی هر دواطلب یک متر و ۸۰ سانتی متر خواهد بود و قبل از برگزاری آزمون سه نوع محلول ضدعفونی در مرکز استفاده می‌شود. برای دست، برای سطوح و نوعی دیگر برای ورودی‌ها که به صورت وایتکس برای ضدعفونی کف کفش استفاده می‌شود.

افروغی ادامه داد: همچنین موکت‌هایی در ورودی‌ها پیش‌بینی شده که به صورت مستمر روی آن‌ وایتکس ریخته می‌شود تا کف کفش‌های افراد در زمان ورود به حوزه ضدعفونی شود. برای سطوح مختلف هم به همین شکل مواد ضدعفونی در نظر گرفته شده است که پیش و پس از آزمون همه سطوح مانند صندلی‌ها، دستگیره‌ها، راه‌روها، سرویس‌های بهداشتی و... ضدعفونی شود. برای ضدعفونی دست‌های داوطلبان هم در ورودی‌ها و تمام مسیری که دانشجو در آن‌ رفت‌وآمد دارد، اسپری‌هایی قرار داده شده است.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره بر اینکه «دواطلبان از آوردن وسایل اضافی در روز برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند»، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تجمع دوطلبان، کلیه درب‌های مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی از ساعت ۶:۱۵ صبح بر روی دواطلبان باز خواهد شد.

افروغی عنوان کرد: حوزه امتحانی داوطلبانی که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند، این مرکز نیست و دفترچه آزمون توسط نماینده دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان به دست این افراد می‌رسد.برای آن دسته از داوطلبانی که در بدو ورود به حوزه برگزاری آزمون تب‌سنجی شده و مشکوک شناسایی می‌شوند، اتاق‌ ایزوله و مستقلی در مرکز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha