• چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99052921936
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان:

به نفع هیچ نامزد دیگری کنار نخواهم کشید/با تلفیق جوان و با تجربه کار می‌کنم

به نفع هیچ نامزد دیگری کنار نخواهم کشید/با تلفیق جوان و با تجربه کار می‌کنم

ایسنا/هرمزگان داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان گفت: به طور حتم تا پایان انتخابات هستم و به نفع هیچ نامزد دیگری کنار نخواهم کشید.

قاسم رنجبریان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انگیزه اش از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان، افزود: با توجه به تجربیات گذشته چه در عرصه حضور در میدان ورزش و چه در عرصه مدیریت در ورزش پس از ارزیابی و مشورت با دوستان تصمیم گرفتم این بار در قامت ریاست هیئت فوتبال در انتخابات شرکت کنم.

وی با بیان اینکه در برنامه هایم تلفیق نیروی جوان و باتجربه نیز وجود دارد تا بتوانیم با این ترکیب در مسیر رشد فوتبال هرمزگان گام برداریم، خاطرنشان کرد: اولویت برنامه هایم تمرکز بر فوتبال پایه و توجه به استعدادهای رده های پایه استان هرمزگان است.

رنجبریان با اشاره به اینکه فوتسال و فوتبال ساحلی از ظرفیت های مهم هرمزگان است که نیاز به توجه بیشتری دارد، اضافه کرد: در این دو بخش به طور حتم نیز با برنامه وارد شده و تلاش می کنیم جایگاه مان را همچون گذشته ارتقا بخشیم

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه بحث آموزش داوری و مربیگری نیز همچنان با جدیت دنبال می شود، اظهار کرد: باید در بحث آموزش بتوانیم حضور فعالی داشته باشیم زیرا هرچه دانش فنی خود را ارتقا بخشیم به طور حتم نتیجه آن را در رشد استعدادهای پایه خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه به طور حتم تا پایان انتخابات هستم و به نفع هیچ نامزد دیگری کنار نخواهم کشید، عنوان کرد: با تمامی احترام و دوستی که با سایر نامزدها دارم به دلیل کامل بودن برنامه ام و اطمینانی که به تجربه ام وجود دارد تا پایان انتخابات حضور خواهم داشت.

وی در پایان در خصوص نواب رئیس پیشنهادی اش به مجمع فوتبال هرمزگان گفت: در حال بررسی هستم گرچه در زمان انتخابات این گزینه ها را یادداشت کردم اما ممکن است تا زمان برگزاری انتخابات تغییر کند.

به گزارش ایسنا، در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha