• چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99052922061
  • خبرنگار : 71489

در گفت وگو با ایسنا مطرح شد

واکنش وزیر ورزش به کسر جرایم پرونده ویلموتس از جیب مسببان آن

واکنش وزیر ورزش به کسر جرایم پرونده ویلموتس از جیب مسببان آن

وزیر ورزش و جوانان به اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی‌بر این‌که جرایم و بدهی‌های فدراسیون فوتبال باید از جیب مسببان آن‌ها پرداخت شود، واکنش نشان داد.

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی‌بر این‌که جرایم و بدهی‌های فدراسیون فوتبال باید از جیب مسببان آن‌ها پرداخت شود، با تاکید بر این‌که تشخیص این موضوع بر عهده مقامات قضایی است، اظهار کرد: بازرسی کل کشور در این زمینه پرونده‌ای تشکیل داده و مراحل نهایی جمع‌بندی پرونده در حال انجام است و پرونده برای اخذ تصمیم به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

وی با بیان این‌که «وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور مدت‌هاست که در این زمینه در حال کار هستند»، افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم که تشخیص و جمع‌بندی سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی و نظارتی که دست‌اندرکار بودند، چیست و نهایتاً مقامات قضایی در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش دیگری درباره علت بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس، گفت: اجازه دهید منتظر حکم مقام قضایی در این زمینه باشیم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته در پی شکایت مارک ویلموتس مربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در حکمی فدراسیون فوتبال ایران را به‌دلیل رعایت نکردن بندی که به مربی اجازه می‌دهد در صورت دو ماه عقب افتادن دستمزدش، قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کند، به پرداخت مبلغ قرارداد ویلموتس و جریمه فسخ قرارداد محکوم کرد.

بر این اساس، فدراسیون فوتبال به پرداخت ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار یورو به ویلموتس محکوم شده است.

وزیر ورزش صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت با ابراز امیدواری در خصوص شکسته‌شدن حکم فیفا در دادگاه عالی ورزش (CAS) با استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور، درباره چگونگی عقد قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که در راستای مقابله با فساد در ورزش با متخلفان یا متخطیان این ماجرا برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۵:۴۷

تخلف اصلی خودتی

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۶:۱۴

هر فردی در هر جایگاهی مسوول اتفاقات و عواقب آن حتی پس از ترک مسوولیت و سال‌ها بعد است !

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۹:۲۲

الان ژاپن بود نصف مدیران خودکشی کرده بودند نصف دیگه دو زانو در پیشگاه مردم با شرمساری استعفا داده بودند ، متاسفانه این خصوصیت وقاحت شده خصوصیت اصلی سیاسیون ما ، این که مردم را .... فرض می‌کنند ، هر شهروند را تبدیل به یک انسان عاصی می‌کند ، و این عصیان در تمام جامعه قابل مشاهده است . جای خالی عدل علی وار درباره والی خوزستان خالی است. وقتی بود که در شاهنامه برای دعا حکیم از زبان کیکاووس برای رستم میگفت : دل نامداران به تو گرم باد ... روانت پر از شرم و آزرم باد ... شرم وحیا کجاست؟ عدالت کجاست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۹:۳۳

وقتی ملت میگه فساد سیستماتیک یعنی همین که هر روز همین آش و همین کاسه است و برخی مسوولان هزینه‌های جانی و مالی هر خلافکاری و بی لیاقتی خودشان را از جیب مردم می‌پردازند!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۲۰:۰۲

خب وقتی حتی ورزش دولتی میشه گند زدنش هم پای دولت و بیت المال می‌افته! یا مدیران اشتباه کردن و باید از راه قانونی دادگاهی بشن، یا اشکال سیستماتیک از درون سیستم است که پس واویلاست!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۰ ۰۹:۵۷

باید از جیب عاملان و مسوولان پرداخت شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۲۳:۱۳

بسمه تعالی با سلام و احترام. متاستفانه احساس می شود که برخی مسوولان خلاف می‌کنن و در نهایت با مجازاتی از قبیل حذف از مدیریت و یا چند سال زندان محاکمه می‌شوند، اما در نهایت این مردم هستند که باید هزینه خطای آن‌ها را پرداخت کنند. ای کاش شما می‌شد یک چالش به راه انداخت، تا از قوه ی قضاییه خواسته شود که از دارایی شخصی عاملان این قراداد پول مربی پرداخت شود تا حداقل بخشی از مزه ی این تخلف را عاملان هم بچشند. با تشکر

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۲۳:۳۷

تا دلار آخرش رو باید خودتون بدید. این‌بار دیگه نمی‌تونید از بیت المال بگیرید. قوه قضاییه‌ای که آقای رییسی سکان دارش هست دیگه مماشات نمی‌کنه. دمشم گرم. تا دلار آخر و باید از جیب مبارک بدی.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۲۳:۵۴

در برابر هر رانت و قرارداد ترکمنچای می‌بایست قبل از اینکه از جیب مردم و بیت المال هزینه شود تمامی متن قرارداد ها از فیلتر سه قوه عبور کند تا مرتکبان به چنین قراردادهایی دیگر اشتباه را تکرار نکنند،کشور ما در این وضعیت اقتصادی نباید متضرر چنین مبالغی شود. به مسوولان عزیز توصیه می‌کنم (تجربه را تجربه کردن خطاست)

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۰ ۰۰:۳۴

از آقای وزیر نپرسیدید موسسه فرهنگی ایران و هلند متعلق به کیست که از معرفی تا عقد قرارداد با این موسسه به اصطلاح فرهنگی بوده؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۰ ۰۸:۰۷

سلام وقتی موفقیت به دست میارید پاداش می‌گیرید وقتی اشتباه می‌کنید باید جریمه بشید.