• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99053022526
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان:

توافق امارات و اسرائیل، انداختن طوقِ بردگی بر گردن حکام عربی است

توافق امارات و اسرائیل، انداختن طوقِ بردگی بر گردن حکام عربی است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی به معنی انداختن طوق بردگی و ذلت بر گردن برخی حکام عربی است که در برابر اسرائیل که ۷۰ سال است در حال جنایت در فلسطین است، کرنش کرده‌اند.

محمدتقی رهبر در گفت و گو با ایسنا در خصوص توافق امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: اماراتی ها و حکامی که بر حاشیه خلیج فارس حکومت می کنند از آل سعود گرفته تا بحرین اصولا در برابر آمریکا خودباخته هستند و وجود و حیاتشان وابسته به حمایت ایالات متحده و اسرائیل غاصب است. در حالیکه این حکومت ها اشتباه می کنند و اگر به امت اسلام می پیوستند و به این ننگ و نکبت تن نمی دادند عزت و افتخارشان بالا بود و سبب می شدند تمام کشورها در خاورمیانه برای غلبه بر اسرائیل با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود: اگر این اتحاد در امت اسلامی وجود داشت رژیم صهیونیستی جایی برای ماندن نداشت و آمریکا خانه دوم خود را در این منطقه برپا نمی کرد. این حکومت ها دست نشانده استکبار هستند و به همین دلیل این چنین تن به این توافق های ذلت بار می دهند.

امام جمعه موقت اصفهان، گفت: توافق امارات با اسرائیل کار زشتی بود که از حکام این کشور عربی سر زد و لکه ننگش از دامن اماراتی‌ها و طرفداران این اقدام پاک نمی‌شود. در حالیکه اسلام انقلابی دارای پیروانی است که در راهپیمایی اربعین، ۲۰ میلیون مسلمان را دور هم جمع می کند و به ندای امام حسین (ع) پاسخ می دهند، اما اماراتی ها به جای اینکه به ندای فرزند پیامبر اسلام(ص) که زیر بار ظلم نرفت، لبیک گویند به ندای آمریکا و صهیونیست ها پاسخ مثبت می دهند و این ننگ را برای خود می خرند.

رهبر تصریح کرد: در این زمان امت و جامعه اسلامی باید واکنش مناسب به این توافق ذلت بار نشان دهند و یک صدا اقدام امارات را محکوم کنند تا بابِ آشتی ذلت بار برای دیگران در منطقه باز نشود. در یک کلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی به معنی انداختن طوق بردگی و ذلت بر گردن برخی حکام عربی است که در برابر اسرائیل که ۷۰ سال است در حال جنایت در فلسطین است، کرنش کرده اند. اسم مسلمانی و غیرتمندی را باید از اعرابی که با اسرائیل توافق کرده اند، برداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha