• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99053022651
  • خبرنگار : 71012

در اطلاعیه جدید بیمارستان جم عنوان شد

شرایط عمومی شجریان پایدار است

شرایط عمومی شجریان پایدار است

بیمارستان جم در اطلاعیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر کرد، به تشریح آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان پرداخت.

به گزارش ایسنا، بیمارستان جم  در اطلاعیه شماره ۶ خود با ثابت عنوان کردن وضعیت عمومی استاد آواز ایران نوشته است: 

«در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند امروز شرایط عمومی، قلبی و ریوی تنفسی ایشان پایدار و مشابه روز قبل است اما همچنان نیازمند مراقبت‌های ویژه و مونیتورینگ در بخش آی سی یو است.»

بر اساس این گزارش، بیمارستان جم روز چهارشنبه اعلام کرد که فشار خون محمدرضا شجریان بدون داروی حمایتی نرمال است. تغذیه برای او آغاز و سطح هوشیاری‌اش نسبت به قبل بهتر است.

محمدرضا شجریان به دلیل آنچه از سوی پزشک معالجش شوک عفونی عنوان شد، صبح روز شنبه (۲۵ مرداد ماه) به بیمارستان جم منتقل و از همان زمان در بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه) بستری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۱

اللهم اشف کل مریض خدایا شکرت ، به حق آقا سیدالشهدا ع و قمر بنی هاشم استاد لباس عافیت بر تن کنند و روی صحنه اجرا کنند . *لطفا بنویسید استاد تا قلمتون و دهنتون عادت کنند

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۸

خدا راشکر

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۰۷:۱۱

خداوند شفای جسم و روح به همه بیماران عطا کنه تا خدمات شایانشون به هنر رو با ناشکری ضایع نکنن و همه چیز رو به حساب همه چیز نذارن. بیشتر از سه سال هست که این مردم با دعاها و محبت های بی چشمداشت و کادر پزشکی با تلاش جانانه شون دارن از استاد مراقبت می کنن. خداوند به حق صاحبان این دو ماه عزیز، منادی ربنا رو شفای کامل روحی و جسمی عنایت کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۰۹:۱۰

سلام. واقعا زشته که فردی که یک عمر برای فرهنگ ایران زحمت کشیده و یه تنه تاثیر زیادی در این فرهنگ داشته است در نوشته ها در مورد ایشان, استاد را ننوشت. قدردان مقام ایشان باشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۱۰:۳۶

سلام. خیلی سخته بگین استاد.... برای فردی که یه عمر در اعتلای فرهنگ ایرانی مجاهدت کرده...

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۸

اگر مردمی هستید لطفا مطلب را درج کنید. چرا برای شما سخت هست که استاد بگید. ایشان برای اعتلای فرهنگ ایران یه عمر مجاهدت کرده است. لطفا مقامش را پاس بدارید و استاد را ذکر کنید!