• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۳:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99053123255
  • خبرنگار : 71649

ذوالفقارنسب: مشخص است که چه کسانی کوتاهی کردند/ کی‌روش به ایرانی‌ها بی احترامی می‌کرد

ذوالفقارنسب: مشخص است که چه کسانی کوتاهی کردند/ کی‌روش به ایرانی‌ها بی احترامی می‌کرد

یک کارشناس فوتبال گفت: بی احترامی‌هایی که کی‌روش به ایرانی ها می‌کرد و عدم اعتمادی که به مربیان ایرانی داشت، بسیار بدتر از ضرری بود که امروز به فوتبال ایران وارد شده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرارداد ویلتموس و محکومیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه در این خصوص ناراحت هستند و مشخص است که چه کسانی اشتباه، چه کسانی کوتاهی کردند و چه کسانی تخصص این کار را نداشتند. همه چیز مشخص است و این مساله را هم وزارت ورزش، هم سازمان بازرسی و هم مطبوعات می‌دانند. کسی که وارد مذاکره می‌شود ابتدا سابقه آن شخص را در نظر می‌گیرد. این شخص در کدام باشگاه‌ها و تیم‌های ملی کار کرده است. اگر این موضوع مثبت بود، باید بعد از آن بروند و ببینند حق و حقوقش چقدر بوده است.

او ادامه داد: حقوق ویلتموس ۶۰۰ هزار بوده است و در اولین قراردادش ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. چگونه آمدند و به مربی که یک سال بیکار بوده با ماهیانه دو تا دو و نیم میلیون یورو قرارداد می‌بندند؟ این خودش تمام ماجرا است و این که چرا در ترکیه دو میلیون یورو به او دادند تا برگردد و بلافاصله برود. او خودش هم خواهان استعفا بود و این مسائل خیلی واضح است و همه می‌دانند.

این کارشناس فوتبال درخصوص دوران مربی‌گری کی‌روش گفت: انسان‌ها با هم دیگر قابل مقایسه نیست و نمی‌شود ویلتموس را با کی‌روش مقایسه کرد. باید این مساله را بگوییم که کی‌روش در یک مقطع زمانی خوب بود اما همه چیز در فوتبال پول نیست. بی‌احترامی‌هایی که کی‌روش به ایرانی‌ها می‌کرد و عدم اعتمادی که به مربیان ایرانی داشت، بسیار بدتر از ضرری بود که امروز به فوتبال ایران وارد شده است.

او ادامه داد: کی‌روش از نظر اخلاقی قابل تحمل نبود و به هر صورت حق و حقوقی که در تمام مدتی که در ایران بود دریافت کرد، هیچ موقع به دست نیاورده بود و اندازه چهل سال در ایران درآمد داشت. کشور ما ثروتمند است اما افراد غیرمتخصص امور را در دست می‌گیرند و روابط را به این صورت در می‌آورند. من کی‌روش را با ویلتموس مقایسه نمی‌کنم. از نظر توانمندی فقط باید بگویم ویلتموس از کی‌روش بهتر نبود و اگر بود، کارش را به خوبی انجام می‌داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۳:۱۴

كي‌روش چه بي احترامي كرد؟ بي‌احترامي شما داريد مي‌كنيد به شعور مردم ! خود شما جناب ذوالفقارنسب يكي از عاملان وضعيت افتضاح كنوني هستي !

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۳:۱۸

حق و حقوقي كه كي‌روش در ايران گرفته جاي ديگه نگرفته بود؟ حاجي الان كلمبيا داره ٢/٥ برابر چيزي كه ايران بهش مي‌داد پول ميده، تو منچستر و رئال مادريد و پرتغال ،... هم دستمزدش همين‌قدر كه در ايران بوده، بود! اتفاقا درست‌ترين رفتار رو كي‌روش با امثال شما داشت كه اگر اين‌طور نبود مثل ايوويچ زمين ميزديدش ! ايوويچ مشكلش چي بود؟ اونم بي احترامي كرد كه تو و طالبي جاش رو گرفتيد؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۶:۱۱

با سلام. کی‌روش انسان بزرگی بود و هست. امیدوارم گزارش زیر را از روزنامه :"اصلانی: اگر این حرف‌ها را در مورد کی‌روش نگویم، آن دنیا باید پاسخ بدهم". یوسف اصلانی، مدیر مؤسسه بهشت امام رضا که به نگهداری کودکان یتیم، معلول و سالمندان رها شده اختصاص دارد، با اشاره به انتقادات روزهای اخیر از کارلوس کی‌روش به اتهام توهین به ایرانی‌ها، گفت: «واقعا این حرف‌ها در مورد کی‌روش دروغ است. او مرد بزرگی است. کمک‌های چند صد میلیونی کی‌روش به مؤسسه بهشت امام رضا عین واقعیت است. دو سه بار آقای کی‌روش بدون این که رسانه‌ای متوجه شود، به بهشت امام رضا آمد و کمک‌های خوبی به مؤسسه کرد. ما حتی در صفحه شخصی‌مان راجع به کمک‌های کی‌روش، صحبت‌هایی که در گذشته در برنامه خندوانه انجام دادیم را بازنشر کردیم که در فضای مجازی همه جا پرشد. اگر این حرف‌ها را نگویم، آن دنیا باید پاسخ بدهم. کی‌روش چندبار در جاهای بحرانی که در زمین و آسمان بودیم، به داد ما رسید وقتی از او خواستیم این موضوع رسانه‌ای نشود، با کمال میل قبول کرد.» اصلانی درباره کمک کی روش گفت: «مثلا کی روش بعد از بازی با قطر چهارصد و شصت میلیون تومان به مؤسسه کمک کرد، ولی برخی ملی‌پوشان باوجود این که قول داده بودند، به حرف‌شان عمل نکردند. خود کی‌روش و چند بازیکن دیگر به وعده خود عمل کردند. چندبار دیگر کمک‌های کلان کی‌روش ادامه داشت. یک‌بار بالای چهل میلیون پول دادند برای مؤسسه چند تا کامپیوتر خریدیم. الان هم هر از گاهی زنگ می‌زند، کمک می‌کند و گاهی هم می‌گوید برای من دعا کنید. خیلی جاها پیش آدم‌هایی که توان مالی دارند برای مؤسسه ما تبلیغ کرد اما هیچ‌کدام از اینها رسانه‌ای نشده است. او در پایان گفت: «کی‌روش کمک می‌کرد، بدون اینکه ماجرا را رسانه‌ای کند. اسناد کمک‌های کی‌روش به مؤسسه امام رضا وجود دارد. حالا جای تعجب است که چرا به کی‌روش توهین می‌کنند.»

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۸:۱۸

تا زمانی که غریبه پرستی در این کشور حاکم است و نمایندگان مجلس که باید الگوی مردم باشند برای عکس گرفتن با یک زن خارجی سر و دست می‌شکنند ، وضع مردم ایران همین است . تا زمانی که از مربی ایرانی استفاده نشود همین است، شاید بگویند مربی ایرانی ممکن است نتیجه خوبی کسب نکند که پاسخ این است: مگر مربی خارجی نتیجه خوبی برای این کشور داشته ؟؟؟ اگر مربی ایرانی نتیجه خوبی هم نگیرد حداقل نتیجه‌اش اینه که پول 80 میلیون ایرانی بدبخت به جیب یک خارجی مفت خور نمیره .

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۰۰:۱۹

بجاش می‌ره توی جیب یک ایرانی مفت‌خور. فوتبال حرفه‌ای رو باید گل گرفت و تمام.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۸:۱۸

قضیه ویلموتسه آقای دکتر فقط داره به کی‌روش بد و بی‌راه میگه. احترامی که کی‌روش به ایرانی‌ها گذاشت از جنسی بود که درکش برای شما سخته آقای ذولفقارنسب.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۸:۳۴

كي روش محترم‌ترين انساني بود كه در همه 45 سال عمرم ديده‌ام و قادر به درك اين نكته نيستم كه شما چرا در اين حجم كينه داريد نسبت به بهترين مربي تاريخ فوتبال ملي كشور عزيزم ايران آقاي دكتر ذوالفقار نسب هر زمان قادر بوديد كاري كنيد بازيكنان تيم‌تان براي شما در زمين جان بدهند، مي‌توانيد ادعا كنيد در سطح يك هزارم كي‌روش هستيد در غير اين‌صورت لطفا در نظر داشته باشيد اين حجم از عقده‌گشايي در نبود يك فرد نشانگر مشكلات جدي اخلاقي است.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۹

کی‌روش به ایرانی‌ها بی احترامی نمی‌کرد به بلکه به جنابعالی و دوستانتان که پر مدعا و پر انتظار تشریف دارید کم احترامی می‌کرد. مردم شعور دارند می‌فهمند نیازی نیست امثال شما از طرف ایرانی‌ها وکالت کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۰۸:۵۵

مشخصه که کی‌روش جواب سلامت رو محکم نداده آقا بیژن! از کدوم مربی ایرانی صحبت می کنی؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۰:۴۷

جناب آقای دکتر، هیچ وقت کی‌روش رو با ویلموتس مقایسه نکنید، مردم ایران کی‌روش رو دوست داشتند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۰

این آقا یادش رفته که آرزوی ایرانیان را برای چندبار پشت سرهم رفتن به جهانی را کی‌روش مقدور کرد و در بازی با کره همه دیدن چقدر علاقه به ایران دارد و 200 هزار دلار هم الان که نیست به خیریه‌ها در ایران کمک می‌کند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۴:۴۵

جناب ذالفقار نسب حقوق کی‌روش بعد از ایران بیش از 2 برابر شده است پس از ما زیاد نمی‌گرفت.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۲ ۰۹:۲۰

لطفا یک مورد از این بی‌احترامی‌ها را بفرمایید. شما پرسپولیسی‌ها به دنبال برانکو بودید و اینها همه بهانه است.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۲ ۱۰:۲۵

هر موقع یه مربی خارجی میاد ذولفقارنسب شیر میشه و گیر میده به مربی خارجی. کاش یه مقدار هم می‌تونست به مربیای داخلی هم همین حرف‌ها رو بزنه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۰۹:۲۳

باسلام آقای ذوالفقارنسب. شما خوبی؟ کی‌روش ادای مربیان خوب و در میاره؟ انصاف هم خوب چیزیه.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۱۹:۴۸

من نمی‌دانم چرا این آقایان دست از سر کی‌روش بر نمی‌دارن. مخصوصا کسانی که با رفتارشان موجب خجالت این ملت هستند. این مرد در مسابقه ایران و استرالیا مربی‌گریش این بود -بچها جونه باباتون گل ناخورید. من بودم و شنیدم. این افراد دلشان برای فوتبال نمی‌سوزه. دلشان برای خودشان می‌سوزه. مردم اگاه هستند و می‌دانند.