• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99060100561
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان:

به هیچ وجه دنبال سیاسی بازی نبوده و نیستم/باید مانع از هدر رفت استعدادها شویم

به هیچ وجه دنبال سیاسی بازی نبوده و نیستم/باید مانع از هدر رفت استعدادها شویم

ایسنا/هرمزگان داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان گفت: به هیچ وجه دنبال سیاسی بازی نبوده و نیستم و تنها به عنوان یک خاک خورده ورزش و صاحب نظر فوتبالی در این انتخابات ورود کرده ام.

عبدالمجید دبیده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انگیزه اش از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان، افزود: هدف از ورودم بهبود وضعیت فوتبال استان هرمزگان، رشد و توسعه با برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولین، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و بنگاه های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه باید ظرف چهار سال آینده در لیگ دسته اول کشور حداقل یک نماینده از استان هرمزگان حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید در لیگ های پایین تر همچون دسته دوم و دسته سوم با قدرت و صلابت بیشتری حاضر شویم به نوعی که هرمزگان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

دبیده با اشاره به اینکه نگاه همگی جامعه فوتبال به لیگ برتر و حضور نماینده استان در آن سطح است که می توان با برنامه ریزی و صعود پله پله ای این امر محقق شود، اضافه کرد: در رده های پایه نیاز به کار بیشتر و تلاش گتسرده تری با حضور تیم های استان و همچنین حضور استعدادهای در تیم های ملی است.

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه باید مانع از هدر رفت استعدادها و نابود شدن آن ها پس از رشد مقطعی شد، اظهار کرد: به هیچ وجه دنبال سیاسی بازی نبوده و نیستم و تنها به عنوان یک خاک خورده ورزش و صاحب نظر فوتبالی در این انتخابات ورود کرده ام.

وی با اشاره به اینکه تا پایان انتخابات خواهم بود و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید، عنوان کرد: به توانمندی های خود واقفم و با عزم جدی ورود کرده و امیدوارم بتوانم فوتبال را به تمامی شهرستان ها ببریم و حتی در نقاط محروم فوتبال ارزان را پیاده سازی کنیم.

وی در پایان در خصوص نواب رئیس پیشنهادی اش به مجمع فوتبال هرمزگان گفت: تا روز برگزاری انتخابات نواب رئیس خود را به مجمع انتخاباتی معرفی و اعلام خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha