• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 99060201088
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

اختتامیه مسابقات قرآن فرهنگیان/چراغ مسابقات در روزهای کرونایی روشن بود

اختتامیه مسابقات قرآن فرهنگیان/چراغ مسابقات در روزهای کرونایی روشن بود

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان را کمک کننده به جریان سازی قرآنی در کشور و به ویژه آموزش و پرورش دانست.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات به ویژه اداره کل خراسان رضوی و مسیب زاده افزود: با وجود همه مشقت هایی که در این ایام وجود دارد چراغ فروزان این مسابقات برافروخته نگه داشته شد و با تلاش های مضاعفی که صورت گرفت امروز می‌توانیم ادعا کنیم با ظرفیت‌های بیشتر و بهتری این مسابقات را ادامه خواهیم داد.

کاظمی افزود: امروزه آموزش و پرورش در یک شرایط بسیار سختی قرار گرفته و همه بخش‌های کشور تحت تاثیر کرونا هستند ما باید روش‌ها و مدل‌های فعالیت خود را  تغییر دهیم که این موضوع فرصتی را برای آموزش و پرورش در بخش‌های پرورشی و آموزشی ایجاد کرده است.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که به صورت مجازی با این مراسم ارتباط برقرار کرده بود، ادامه داد: با شکل گیری قرارگاه تولید محتوای مجازی در اداره کل قرآن، تولیدات ارزشمند و جذابی در ابعاد مختلف تهیه و زیرساخت‌های خوبی نیز در شبکه شاد آماده شده است.

وی درباره اهمیت مسابقات قرآن فرهنگیان در فضای آموزش و پرورش گفت: ماموریت اصلی حوزه پرورشی، پرورش و تربیت دانش‌آموز است اما در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقات را برای فرهنگیان برگزار می‌کند باید گفت که ما معتقدیم اهمیت برگزاری این مسابقات برای فرهنگیان از مسابقات دانش‌آموزی بیشتر نباشد، کمتر نیست زمانی می‌توان فرهنگ قرآنی را در بین دانش‌آموزان نشر داد که معلمانی در تراز قرآن  و برخوردار از مهارت قرآنی داشته باشیم.

وی افزود: مسابقات قرآنی فرهنگیان در رشته های گوناگونی مانند قرائت، حفظ، نهج البلاغه و سایر رشته طراحی شده است که مورد استقبال فرهنگیان هم قرار گرفته است که می تواند توانمندی های فرهنگیان را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارتقا بدهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المل وزارت آموزش و پرورش،‌ کاظمی در پایان تاکید کرد که برگزاری این مسابقات به جریان سازی قرآنی در سطح کشور و آموزش و پرورش کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha