• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99060201256

معاون عمرانی وزیر کشور خبر داد

افتتاح ۱۸ هزار پروژه در سطح کشور در هفته دولت/اقتدار جمهوری اسلامی بر روی پای خود ایستادن است

افتتاح ۱۸ هزار پروژه در سطح کشور در هفته دولت/اقتدار جمهوری اسلامی بر روی پای خود ایستادن است

ایسنا/کرمان در نخستین روز از هفته دولت و سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به سیرجان، ۳ طرح شهری به بهره‌برداری رسید.

صبح امروز دوم شهریور ماه و در نخستین روز از هفته دولت، "مهدی جمالی‌زاده" معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به شهرستان سیرجان سفر کرد و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس سه طرح عمران شهری به بهره‌برداری رسید. 

بهره‌برداری سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان و نصب پلاک هوشمند "افتخار" بر سردرب منزل شهیدان نخستین طرح افتتاحی بود که با رونمایی از پلاک هوشمند منزل شهیدان مسعود و محمد مستقیمی آغاز شد. 

در ادامه فاز اول پیست پیاده‌روی شهرداری سیرجان به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اجرای آسفالت، سنگ‌فرش، مبلمان و نصب وسایل ورزشی افتتاح گردید. 

پایانه مسافربری بعثت سیرجان نیز امروز با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به بهره‌برداری رسید. 

این پایانه در ۳۲۶۵ مترمربع ساختمان دو طبقه شامل ۱۰ غرفه، مرکز تفریحی و پذیرایی و ۱۰ هکتار محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است. 

"مهدی جمالی‌زاده" معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها، اقتدار را از شاخص‌های سنجش کشورها و شهرها بیان کرد و یکی از عوامل ایجاد و تثبیت اقتدار را قدرت گفتمان دانست و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در روی پای خود ایستادن است. 

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از مشکلات به اضافه تحریم‌های ضالمانه را داریم، اما همان گفتمان و اعتقاد به نظام و کشور ما را روی پای خودمان نگه داشته است، گفت: در هفته دولت امسال ۱۸ هزار پروژه افتتاح و ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه کلید زده می‌شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: آنچه ما را در ادامه مسیر می‌تواند یاری کند، همگرایی و اعتماد مردم است، اعتماد مردم به مسولان و حاکمیت و نظام مهمترین رکن و پایه نظام خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر "سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در آیین افتتاح پایانه مسافربری بعثت از صبر و همراهی مردم سیرجان در اجرای پروژه های شهری قدردانی کرد. 

وی به افتتاح و بهره‌برداری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان کرمان در هفته دولت ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان پروژه‌های شهرداری سیرجان هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha