• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99060201628
  • خبرنگار : 30054

لوله پلی اتیلن دوجداره

لوله پلی اتیلن دوجداره

شرکت تدبیر نوین سازان در سال ۱۳۸۲ با هدف انتقال تکنولوژی و ارتقای کیفیت لوله‌های تولیدی داخل کشور اقدام به مشارکت با شرکت آلمانی bauku برای تولید لوله‌ های دوجداره کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت تدبیرنوین سازان، این مجموعه با اجرای پروژه‌های خاص و منحصر بفرد و همچنین ارائه راهکارهای مختلف و گاهی برای نخستین بار در دنیا، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و بدین ترتیب تبدیل به یکی از تولیدکنندگان عمده و پیشرو در صنعت ساخت لوله پلی اتیلن دوجداره کشور شده است. 

www.tns.ir

کاربرد لوله پلی اتیلن دو جداره

لوله پلی اتیلن دوجداره در کارهای عمرانی کاربردهای زیادی از قبیل انتقال آب، فاضلاب، شبکه‌های آبیاری، زهکشی، جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث پل و . . دارد.

انواع لوله پلی اتیلن دوجداره:

. لوله پلی اتیلن دوجداره کرتیوب دار

. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

. لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره شرکت تدبیر نوین سازان

اصل ایده ساخت لوله پلی اتیلن دوجداره با دیواره ساختمند برای صرفه‌جوئی در مصرف مواد و بالا بردن استحکام آنها بوده است. استفاده از مواد HDPE و PP به همراه استفاده از ساختارهای مناسب، موجب شده که لوله پلی اتیلن کرتیوب دار از مزایای زیادی برخوردار گردند.

در ساخت لوله  دوجداره پلی اتیلن این شرکت تا قطر ۴۰۰۰ میلی متر، از بهترین نوع مواد اولیه و تکنولوژی پیشرفته آلمانی استفاده می‌شود.

اصلی‌ترین مزیت این لوله‌ها داشتن مقاومت بالا در برابر فشار بارهای خارجی با وزن کمتر نسبت به لوله های تکجداره می‌باشد. در لوله‌های تکجداره مقاومت در برابر فشار داخلی سیال عبوری از لوله مدنظر بوده در حالی که در لوله دوجداره که در فشارهای کاری پایین و تقریباً ثقلی کار می‌کنند، تحمل در برابر فشار بارهای خارجی مثل بار ترافیکی و بار خاک مرده روی لوله، هدف اصلی طراحی می‌باشد.

مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت و اسپیرال

در بخش شبکه‌های فاضلاب، آبیاری و زهکشی، لوله کاروگیت و لوله اسپیرال مزایای بسیاری دارد.

مزایای لوله پلی اتیلن کرتیوب دار

خواص مکانیکی انواع لوله پلی اتیلن دوجداره در مواردی نزدیک به هم بوده و در بعضی پارامترها متفاوت از هم است. همچنین در زمینه تولید، نصب و بهره‌برداری نیز تفاوت‌هایی بین انواع مختلف لوله پلی اتیلن دوجداره وجود دارد.

در این بین لوله پلی اتیلن کرتیوب دار با توجه به خواص خود از مناسب‌ترین لوله دوجداره برای کاربردهای در نظر گرفته شده مربوطه از جمله جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و فاضلاب می‌باشند.

لوله پلی اتیلن کرتیوب دار در مقایسه با نوع‌های دیگر لوله دوجداره مزیتی در تولید دارند بدین صورت که با توجه به تکنولوژی تولید این نوع لوله‌ها می‌توان همزمان سایزهای مختلف لوله با پروفیل‌های متفاوت را تولید نمود که باعث افزایش سرعت تولید می‌گردد.

همچنین در زمینه اتصالات نیز با توجه به کاربرد انواع جوش اکستروژنی، جوش الکتروفیوژنی، اتصالات رینگ و فلنجی و همچنین واشرهای EPDM هیچ محدودیتی در اتصالات به روش‌های مختلف وجود ندارد ضمناً این لوله ها در حالت‌های با / بدون ساکت و اسپیگوت تولید می‌گردند.

پارامترهای دیگر

از مزیت‌های  دیگر لوله پلی اتیلن کرتیوب دار نسبت به انواع دیگر می‌توان به تولید در قطرهای بالا اشاره کرد چرا که در حال حاضر این شرکت، لوله پلی اتیلن کرتیوب دار را تا قطر ۴۰۰۰ میلی متر تولید می‌نماید و برای قطرهای دیگر نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و در صورت وجود کاربرد برای قطرهای بالاتر امکان تولید وجود دارد.

همچنین با توجه به تکنولوژی تولید، سطوح داخلی لوله پلی اتیلن کرتیوب دار بسیار صاف بوده و از این نظر نیز با کاهش ضریب اصطکاک توان هیدرولیکی لوله افزایش می‌یابد.

علاوه بر موارد عنوان شده پارامترهای دیگری نیز در خصوص مزیت لوله پلی اتیلن کرتیوب دار نسبت به دیگر لوله‌های دوجداره وجود دارد که کیفیت محصول قطعاً یکی از آنها است.

با تکیه بر دانش روز دنیا و خطوط تولید بسیار پیشرفته اروپایی در تولید این نوع لوله‌های دوجداره، کیفیت محصول بسیار بالا می‌باشد و با توجه به اینکه این محصولات برخلاف سایر لوله‌های مشابه، محصول مهندسی شده می‌باشند لذا برای هر پروژه لوله مخصوصی طراحی و ارایه شده و صرفاً ارایه لوله با مقاومت حلقوی خاص و مشخصی صورت نمی‌گیرد و تولید در هر مقاومت حلقوی ویژگی بارز این لوله دوجداره است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha