• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99060201642
  • خبرنگار : 50038

فرماندار ویژه ملایر خبر داد

‏افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی ملایر به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد در هفته دولت ‏

‏افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی ملایر به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد در هفته دولت ‏

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: به استناد ارزیابی های انجام شده و گزارشات ارسالی استانداری، ‏شهرستان ملایر با نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ زنی ‏پروژه های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.‏

قدرت‌الله ولدی یکشنبه دوم شهریورماه در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی شهرستان ملایر در نخستین روز از هفته دولت، با اشاره به افتتاح چندین پروژه با ارزش بیش از ۸۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت پیش رو، افزود: ارزش ریالی پروژه های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با ۳۳ درصد کل پروژه های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان افتتاح می شود.

وی اظهارکرد: در زمینه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه های عمرانی نیز شهرستان ملایر با چندین طرح مهم اقتصادی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

ولدی ارزش پروژه هایی که در هفته دولت سال ۹۹ کلنگ زنی می شود را بیش از ۶۰۷ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در این حوزه نیز ملایر به تنهایی ۴۵ درصد از پروژه های استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از هفته دولت پس از ادای احترام به مقام شامخ گلزار شهدای عاشورا توسط مسئولان ملایر، چهار پروژه عمرانی ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

همزمان با نخستین روز هفته دولت، مرکز میوه و تره بار ۱۵ خرداد ملایر به طور رسمی کار خود را آغاز کرد، این پروژه در زمینی به مساحت ۲۷۵۸ مترمربع شامل ۳۲ مغازه و با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی که به همت خیّر ملایری حاج کاظم زنداسرار در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر احداث شده است، با حضور مسئولان افتتاح شد.

در ادامه به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی دو طرح بزرگ اوقاف ملایر آغاز شد، در همین راستا کلنگ احداث پروژه تجاری مبل منبت سیفیه و پروژه تجاری هایپرمارکت مسکن مهر با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد، این دو پروژه با برآورد هزینه اولیه ۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که پیش بینی می‌شود پس از دو سال به بهره برداری برسند.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha