• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99060302076
  • خبرنگار : 71641

همه بانک‌های نظامی در بانک سپه ادغام شدند 

همه بانک‌های نظامی در بانک سپه ادغام شدند 

پیش از این دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان به عنوان بانک‌های نظامی در بانک سپه ادغام شدند و اکنون نیز با اعلام رئیس کل بانک مرکزی مبنی براینکه ادغام رسمی سه بانک (قوامین، انصار و موسسه اعتباری کوثر) دیگر نیز انجام شده و ففط ارائه خدمات آن‌ها به مشتریان با تابلوهای بانک سپه، باقی مانده است. بنابراین، پروژه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به ایستگاه پایانی رسید. 

به گزارش ایسنا، پروژه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، از بیش از یک سال پیش کلید خورد و در این مدت اقدامات مقدماتی آن در حال انجام بود که در پی آن ادغام بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه از ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در سال گذشته نیز، در تابلوی این بانک‌ها عبارت وابسته به بانک سپه درج شد.

رئیس کل بانک مرکزی در ابتدای خرداد امسال، وعده ادغام دو بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد را طی ۱۰ روز داده بود که این امر ۱۲ روزه نهایی شد و با احتساب وعده آقای رییس کل برای ادغام موسسه اعتباری کوثر تا پایان این ماه، پرونده ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه به نیمه رسیده و با تعیین تکلیف و ادغام دو بانک باقی مانده دیگر (انصار و قوامین)، پرونده ادغام بانک‌های نظامی برای همیشه بسته می‌شود.

با این حساب، طبق جدیدترین اظهارات همتی ادغام رسمی بانک‌های انصار و قوانین و موسسه اعتباری کوثر انجام شده است اما هنوز ارائه خدمات آن‌ها به مشتریان با تابلوی بانک سپه نهایی نشده که پس از اتمام بررسی‌ها و داوری‌ها نهایی می‌شود و به بانک سپه می‌پیوندند.

بنابراین، ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به پایان رسیده و چهار بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه به طور رسمی ادغام شده‌اند. همچنین، با اتمام ادغام بانک‌های نظامی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلاح نظام بانکی، یک گام موثر در اصلاح نظام بانکی برداشته شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۱:۰۹

کارمثبتی انجام شد......

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۹

مثل سهام مهر اقتصاد نصفه نیمه به حسابتان واریز میشود.کسی هم پاسخگو نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۱:۱۹

ما سهام بانک انصار را داریم. تکلیف سهام ما چی میشه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۳

سلام وضعیت سهام بانک انصار چه میشود.بانک انصار دوسال است که سود سهام را هم را پرداخت نکرده

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۲۱:۳۶

جلو بانک های ادغامی بنر نیم متری وابسته بانک سپه زدن

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۴:۰۵

به شدت همچین چیزی تکذیب می شود. بنده کارمند یکی از بانک های به اصطلاح ادغامی هستم که هیچ ادغامی انجام نشده است و شایعات زیادی در خصوص انجام نشدن این ادغام مطرح است. ضمنا خبر منتشر شده صرفا مربوط به اطلاعات نیمه خردادماه است و ما در نیمه اول شهریور قرار داریم.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۲

ادغام شده ما قبلا به یه شعبه مهر اقتصاد برا انجام بعضی کارا های بانکی مراجعه میکردیم چندی پیش مراجعه کردیم دیدیم کلا سر در و سیستم بانک به سپه تغییر پیدا کرده

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۱۱

دوست عزیز سامانه ادغام راه اندازی شده. یعنی تراکنش های مالی بانک ها مثل قبل انجام میشود و توسط سامانه ادغام به core بانک سپه انتقال پیدا میکند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۰

مبارک باشه بسلامتی انشاالله

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۴:۴۳

سلام ما از سهامداران بانک انصار هستیم ، ما سهام بانک انصار را خریدیم که روزی بدردمان بخورد ، الآن چند ماهی است نه سود میدهد و نه در بورس عرضه میشود ، این انصاف نیست ما متضرر شده ایم ، لطفاً تکلیف این سهامداران را مشخص کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۰

تنها بانکی که بعضا خدمات رسانی داشت بانک انصار بود

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۵

کسی با ادغام مشکل نداره ولی خواهشا یکی بگه چرا سپه که از عقب ترین بانک های کره زمین یا شایدم کهکشان های دنیاست.بعدش چرا نمیرین در مورد اوضاع کارمندان مهر که ادغام شدن بپرسین. وا.. برده داری دوباره برگشته اصلا سپه به تعهداش عمل نکرده مثل یک برده با کارمندای بانک ادغامی رفتار می کنه . لطفا پیگیری کنین

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۰

سلام من کارمند بانک های ادغامی هستم که به سپه منتقل شدم بعد از 15 سال سابقه اومدم سر نقطه اول رفتار شان با ما مانند ارباب و مستخدم است کارها یشان بی نظم و پرمصرف و نابسامان و پرتخلف به گوش مسئولین برسونید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۲

سهام عدالته مارو بدید شعار ندید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۳

بزرگترین ادغام و بزرگترین اشتباه نظام بانکی ایران است.انشاا... عاقبت کارکنان بانکهای ادغامی ختم به خیر شود!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۹

سلام شاید یه تخلف دولتی بزرگ بانک‌های ادغامی بجز سپه از یک نرم افزار مشابه و بروز و کامل استفاده می کنند اما سپه بعلت استفاده از نرم افزار بانکی تحت Dos برنامه جدیدی خریداری کرده که میگن از پاسارگاد ه یا مشابه اونه مس/له اینه که با این کار همه کارمندان بانک‌های ادغامی سر در گم و نابلد در کار با این نرم افزار شده یا خواهند شد و این نرم افزار پر از کم و کاستی و نقص و ایراد است و با وجود حدود 2 ماه از شروع به استفاده از آن کارمندان و مشتریان ناراضی اند در صورتی که می‌شد از نرم افزار بانک‌های ادغامی استفاده می‌شد و فقط کارمندان سپه آموزش می‌دیدند و هزینه هنگفت خرید برنامه موجود به دولت تحمیل نمیشد حال آنکه مسئولین واقف ولی دست به چنین کاری زده اند جای شک و تامل دارد و این سوال که چه کسانی از این کار متنعم می شوند

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۱۶

دوست عزیز شرکت داتین در حال پیاده سازی سامانه می باشد که این سامانه قبلا برای بانک های زیادی راه اندازی شده. مثل پاسارگاد و رسالت و گردشگری و تعاون هیچ هزینه هنگفتی هم در کار نیست . اتفاقا بهترین نوع قرارداد ثبت شده و در چند سال آینده پی خواهید برد که توانمندی شرکت داتین چه بود و به عنوان یک شرکت ایرانی چه خدمتی به جامعه ایرانی خواهد کرده است. داتین بهترین نرم افزار مدرن بانکی رو در اختیار داره و اثرات اون در بانک هایی که از این محصولات استفاده میکنند کاملا مشخص هست.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۵:۵۶

پس سهام انصار تکلیف چه میشه ما هم سهام دار هستیم ۲ سال است سود هم پرداخت نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۳

بسیارعالی ازاون حالت هرکی هرکی دراومد.نظام یعنی همین

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۷:۳۰

شما از کجا خبر داری؟ چرا از سر بیکاری یه چیزی میپرونی هموطن؟ خبرداری وضع حدود 50 هزار کارمند بناست چی بشه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۲۰:۳۹

مثل برده با کارکنان بانکهای ادغام برخورد میشه تو رو خدا به گوش مدیران برسونید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۵

من کارمند یکی از همین بانک‌های ادغامی هستم با این ادغام که دلیل آن دعواهای سیاسی و جنگ قدرت هست هزاران مشکل درست کرده اند به ویژه برای کارکنان. با بی مدیریتی و باری به هرجهت کارها پیش می‌رود.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۰۴

بسیار عالی

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۰۶

همسر من که کارمند انصار هست میگه یه عمر پاک و با حقوق کم کار کردیم حالا باید بریم جزء سپه بشیم البته حقوق کارمندهای سپه خیلی بیشتر بوده .

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۲۱

پاسارگاد نمونه موفق بانکداری مدرن هست. وقتی همه چیز در سامانه بانکداری متمرکز باشه جلوی خیلی از دزدی ها و سواستفاده ها گرفته میشه. ادغام پروسه طولانی رو داره ولی مهم شروع بود که انجام شد. انشالله پاسارگاد با شرکت زیر مجموعه نرم افزاریش (داتین) جواب این همه نقد از سمت شرکت های رغیب رو خواهد داد.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۸:۲۵

لطفا تکلیف سهام کوثر را زودتر مشخص کنید سالهاست که سودی پرداخت نکرده و تابلو در بورس هم بسته است.با هزار وعده مستقیم و غیر مستقیم افراد را ترغیب به خرید سهام کردید ولی حالا چی؟؟!!! ؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۱۹:۲۱

سلام بانک کوثرکه هیچ بدردنمیخوردهیچ وامی نداشت .ازسپه هم میپرسیم .مثل بانک ملی نیست که به فرهنگیان بدون سپرده چندماهه وام میده .ازبانک سپه اندیمشک وکوثرواقعاگله مندهستم هیچ دردی ازمادوانکردونمیکنه.خواهشابررسی کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۲۱:۳۹

راست و دروغ را کسی نمی‌داند! آیا مشکل از عدم نظارت بانک مرکزی بود و یا سو استفاده بانک‌های خصوصی! کسی گزارشی هم از نحوه عملکرد بانک‌های خصوصی نمی‌دهد! به هر حال کوتاهی بانک مرکزی و عدم استقلال آن در این مدت کاملا مشخص گردیده!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۳ ۲۲:۰۷

بنده کارمندانصارهستم ۳سال ما رو بلا تکلیف کردن هرروز میگن تابلو از این ماه عوض میشه ولی فقط و فقط حرف مطمئن باشید تا۵ سال دیگه هم این ادغام عملی نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۱۴:۱۴

یکی نیست که بگه به مانظامی های بدبخت وفلک زده که چه سودی بحال ماداره بجزاینکه هرکی باهمین چندرغازبفکرسواستفاده ازحقوق ومزایای ماهست براخودش

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۱۶:۲۱

س بنده سال ۹۱ از ناجاتسویه کردم سهام مهرگان وقوامین هم دارم کسی جوابگو نیست الان تکلیف این سهام ماچی شده به کجاوکی مراجعه کنم ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۴ ۲۱:۳۳

سلام من هر موقع بانک سپه میرم دچار افسردگی میشم. یه بانک خوب مثل انصار داشتیم که در بانکداری حرف اول را در ایران میزد. که با مدیریت بانک سپه نابود میشه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۱۶:۰۴

بعد اونوقت کی گفته بانک انصار حرف اول رو میزد؟! فقط میخواید یه حرفی زده باشید شماها

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۲۲:۲۶

واقعا کار اشتباهی بود به ضرر کارمندان بانک های ادغامی شد...

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۲۰:۵۴

بعد از ادغام بانک حکمت ایرانیان به پرسنل ارتش تسهیلات نمی دهد و بانک سپه هم گواهی کسر اقساط می خواهد که برای بسیاری از پرسنل ارتش قابل تهیه نیست.خواهشمندیم بانک سپه با همان روال بانک حکمت به پرسنل ارتش وام بدهد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۶ ۲۱:۱۸

آقای همتی چند عدد بانک که طرح های خوبی برای تسهیلات و خرید لوازم داشتن را در یک بانک دولتی بی انگیزه ادغام کردید و حالا یک بانک بزرگ ایجاد شده که هیچ طرح و برنامه مفیدی نداشته و همه طرح های تسهیلاتی بانک های ادغام شده را ملغی کرده، حداقل اجازه دهید بانک های ادغام شده خدمات قبلی شان را به مردم ارائه کنند.