• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060302398
  • منبع : نمایندگی سمنان

همزمان با دومین روز از هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی در گرمسار

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی در گرمسار

ایسنا/سمنان سرپرست فرمانداری گرمسار  از افتتاح،بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری بیش از یک‌هزار و ۷۷ میلیارد ریالی در دومین روز از هفته دولت خبر داد.

سعید متقی سوم شهریور در آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار  سمنان برگزار شد اظهار کرد: در هفته دولت امسال، ۶۹ طرح با اعتبار بیش از ۸۳۶ میلیارد ریال در شهرستان گرمسار افتتاح می‌شود .

وی با اشاره به سهم بالای مناطق روستایی از این طرح‌های عمرانی ادامه داد:  ساخت ۶۰ طرح عمرانی با همکاری ۱۴ دستگاه اجرایی شهرستان گرمسار انجام شد که بیشترین تعداد طرح‌های‌ افتتاحی عمرانی مربوط به  دهیاری‌ها با ۲۳ و سپس توزیع نیروی برق با هفت طرح است.

سرپرست فرمانداری گرمسار اضافه کرد: طرح‌های آماده افتتاح گرمسار در هفته دولت امسال در حوزه‌های آب، آب و فاضلاب، کشاورزی، آبخیزداری، برق، شهرداری‌ها، روستایی و ورزشی است.

وی از افتتاح ۹ طرح اقتصادی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: پنج طرح از این پروژه‌های اقتصادی از سوی صنعت ،معدن و تجازت و چهار پروژه نیز از سوی جهادکشاورزی به بهره‌برداری رسیده است.

متقی با بیان اینکه الین روژه‌ها در مجموع زمینه اشتغال ۲۱۴ نفر را فراهم کردند افزود: از مجموع ۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری در این شهرستان، ۴۹ طرح در گرمسار و بخش مرکزی و ۲۰ طرح در شهر ایوانکی و بخش ایوانکی افتتاح شده‌اند.

وی از افزایش 40درصدی اعتبار طرح‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان گرمسار در مقایسه با سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۶۹ طرح آماده بهره‌برداری شهرستان گرمسار، ۳۷ طرح در حوزه روستایی است .

وی از آبخیزداری، بیابان‌زدایی، سامانه‌های نوین آبیاری و راه‌اندازی گلخانه به عنوان مهمترین طرح‌های به بهره‌برداری رسیده نام برد و گفت: شهرستان گرمسار دارای ظرفیت اقتصادی قابل توجهی است و باید از این منابع برای توسعه روزافزون منطقه بهره برد.

سرپرست فرمانداری گرمسار از کلنگ‌زنی 15 طرح در این شهرستان همزمان با دومین روز هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۱۵ طرح با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گرمسار آغاز شد.

وی با بیان اینکه پنج طرح از طرح‌های کلنگ‌زنی مربوط به بخش روستایی این شهرستان است گفت:عملیات اجرایی ۱۳ طرح در گرمسار و دو طرح در ایوانکی آغاز می‌شوند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha