• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99060302489
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان:

عقیده‌ای به جایگاه‌ها ندارم/نگاه استاندار هرمزگان به فوتبال قابل تقدیر است

عقیده‌ای به جایگاه‌ها ندارم/نگاه استاندار هرمزگان به فوتبال قابل تقدیر است

ایسنا/هرمزگان داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان گفت: عقیده‌ای به این‌که چه جایگاهی داشته باشم ندارم، هر جا بتوانم باری بردارم برمی‌دارم و سعی دارم تجربیاتم را درصورتی‌که از من خواستند به اشتراک بگذارم.

عباس امینی زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انگیزه اش از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان، افزود: به دنبال تداوم برنامه های قبلی، تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف چهار سال گذشته در هیئت فوتبال هرمزگان هستم.

وی با بیان اینکه به طور حتم فوتبال هرمزگان بدون همکاری و تعامل خانواده فوتبال نمی تواند در مسیر رشد گام بردارد، خاطرنشان کرد: باید در هیئت فوتبال با تلفیق نیروی باتجربه و جوان و بهره گیری از تخصص و تجربه بتوان امور را پیشبرد که در چهار سال گذشته در بحث آموزش و توجه به رده های پایه گام های مهمی برداشته شد.

امینی زاده با اشاره به اینکه نتایج اقدامات و برنامه های عمل شده نیز به مرور به بار می نشیند، اضافه کرد: در چهار سال آینده در صورت اعتماد اعضای مجمع به طور حتم به دنبال تقویت فوتبال در استان هرمزگان خواهیم بود.

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان با تقدیر از نگاه و توجه ویژه استاندار هرمزگان به ورزش فوتبال، اظهار کرد: باید قدردان این نوع نگاه استاندار هرمزگان در فراهم کردن شرایط برای اختصاص امتیاز در سطح اول فوتبال کشور به استان هرمزگان باشیم و این مهم می تواند کار هیئت را برای برنامه ریزی و پیشبرد اصولی موارد مهیا تر کند.

وی عنوان کرد: عقیده‌ای به این‌که چه جایگاهی داشته باشم ندارم، هر جا بتوانم باری بردارم برمی‌دارم و سعی دارم تجربیاتم را درصورتی‌که از من خواستند به اشتراک بگذارم.

امینی زاده در پایان در خصوص نواب رئیس پیشنهادی اش به مجمع فوتبال هرمزگان گفت: تا پیش از برگزاری مجمع اسامی نواب رئیس را اعلام خواهم کرد هرچند تاکنون هم قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha