• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99060302560
  • خبرنگار : 50046

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد:

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم به صورت شبانه بین نیازمندان خراسان شمالی

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم به صورت شبانه بین نیازمندان خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح اطعام حسینی در هر شب بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

مجید الهی راد با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی از ابتدای محرم در جهت تهیه و توزیع غذای گرم بین محرومین و نیازمندان گفت: در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل، طرح اطعام حسینی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است و بر این اساس۷۲  آشپزخانه افتتاح  و در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی با بیان اینکه آشپزخانه‌هایی که وظیفه طبخ غذا را بر عهده دارند، به نام شهدای کربلا نامگذاری شده اند و با نظارت وزارت بهداشت در حال طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند، اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که در این طرح، آمار غذای توزیع شده  به بیش از ۴۰۰ هزار پرس در دهه اول محرم افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  همچنین با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی، در مناطقی که امکان طبخ غذای گرم وجود ندارد، گفت: در قالب طرح احسان حسینی  نیز توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و اقشار محروم برنامه ریزی شده است.

الهی راد با بیان اینکه این کار با مشارکت نیکوکاران و مراکز نیکوکاری  انجام  می شود، خاطر نشان کرد: در قالب اجرای این طرح تمامی مددجویان و نیازمندان کمیته امداد استان از سبد غذایی بهره مند می شوند.

وی افزود: نیکوکارانی که تمایل به شرکت در این کار خداپسندانه دارند می توانند ضمن اهدای کمک های غیر نقدی شامل برنج، گوشت، مرغ و روغن در پخت غذای نیازمندان همکاری و همچنین کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ واریز کنند و یا از طریق شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* در این کار خیر سهیم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha