• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060302638
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

تداوم حرکت در مسیر توسعه با وجود تحریم و کرونا

تداوم حرکت در مسیر توسعه با وجود تحریم و کرونا

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: دولت با وجود فشار حداکثری دشمن و شیوع ویروس عالمگیر کرونا، از توسعه استان و تکمیل پروژه‌ها غفلت نکرده است.

علیرضا آشناگر در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در آیین‌ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار از هفته دولت به عنوان فرصتی برای گزارش و تبیین دستاوردهای دولت و نظام برای مردم نام برد و اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان با ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: امسال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی تحت تاثیر محرم حسینی و شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و از همین رو امسال توفیق سفر به شهرستان های استان را نداشتیم.

آشناگر ادامه داد: باوجود تلاش های دولت، مردم نقش غیرقابل انکاری در افول و مقابله با کرونا ویروس دارند و به دلیل گسترش این ویروس امسال افتتاح پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: باید با گسترش دولت الکترونک و پیشرفت فناوری ، تلاش شود آیین‌های افتتاح و کلنگ زنی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شود.

وی تصریح کرد: امسال ۵۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی با ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۹۳ طرح ۷۳۹ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

دکتر آشناگر گفت: طرح‌های عمرانی خوبی امسال در شهرستان گرمسار افتتاح شد که امیدواریم این طرح‌ها به ارتقاء توسعه استان و منطقه کمک کند.

وی اضافه کرد: این میزان از طرح‌های عمرانی و اقتصادی تنها طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان سمنان نیست و طرح های خوب دیگری هم وجود دارد که در ایام دیگر از این طرح‌ها رونمایی خواهد شد.

این مقام ارشد اجرایی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری عالمگیر کرونا خاطر نشان کرد: مسیر توسعه استان سمنان با وجود فشارهای اقتصادی ادامه دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت به توسعه استان اهتمام دارد اظهار کرد: باید تلاش شود از کارآمدی دولت و عملکرد دولتمردان در شهرستان‌ها دفاع شود.

وی ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم گفت: انتظار می‌رود که در ایام‌ محرم به رعایت دستورالعمل‌های دقت نظر و سلامت عزاداران حسینی حفظ شود.

آشناگر با اذعان به اینکه وحدت و همدلی از الزامات توسعه کشور است و تمامی مسئولان با یکپارچگی خود را خدمتگزار مردم بدانند اضافه کرد: تمامی مسئولان در بخش های مختلف نظام با یکپارچگی تمرکز خود را به خدمت مردم‌ معطوف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha