• سه‌شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99060403045
  • خبرنگار : 50214

فعالیت ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد

فعالیت ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌ زمان با آغاز ماه محرم ۷۲ آشپزخانه «اطعام حسینی» به یاد ۷۲ شهید کربلا توسط کمیته امداد در سطح استان یزد برای طبخ غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی و افتتاح شد.

«محمد شجاعان» در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی در منطقه دو یزد، ضمن اعلام این خبر، پیرامون اجرای رزمایش «ایران همدل، اطعام حسینی» در این استان، بیان کرد: با توجه به تجربیات حاصل از برگزاری و اجرای غرورآفرین ایران همدل، اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، امید است در تداوم این حرکت خداپسندانه با مشارکت مردم نوع‌دوست استان یزد بار دیگر نمایشی از وحدت، همبستگی و ولایت مداری در پاسداشت خون سیدالشهدا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را در قالب طرح «اطعام حسینی» شاهد باشیم.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان همچنان نیازمند حمایت و همکاری مراکز نیکوکاری، ادارات، خیران حقیقی و حقوقی، مؤسسات، خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مراکز فرهنگی، ائمه جمعه و جماعات، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان، نیروهای جهادی و بسیجی برای اجرای بهتر و باشکوه‌تر "اطعام حسینی" در سطح استان هستیم.

 وی ادامه داد: این نهاد در اجرای این طرح توجه ویژه‌ای به حفظ کرامت و تکریم مددجویان و نیازمندان دارد و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در طبخ و توزیع غذا و بسته‌های معیشتی را مدنظر دارد.

شجاعان تصریح کرد: کمک‌های دریافت شده و غذاهای طبخ شده در سطح استان به‌صورت روزانه و با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین گزینه‌های «اطعام حسینین در بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن های بانکی برای دریافت نذورات نقدی مردم نیک‌اندیش استان یزد طراحی‌شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد برای راهنمایی و پاسخگویی به نیکوکاران جهت اهدای وجوهات نقدی و نحوه تحویل اطعام گرم و بسته‌های معیشتی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha