• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99060403504
  • خبرنگار : 71480

یک فعال سیاسی مطرح کرد

هشدار نسبت به رای آوری شعارهای تند و ساختارشکنانه در انتخابات ۱۴۰۰

هشدار نسبت به رای آوری شعارهای تند و ساختارشکنانه در انتخابات ۱۴۰۰

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اگر در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدهای اصلی جریان اصلاحات تایید صلاحیت شوند، اصولگرایان رای نمی آورند، گفت: در غیر این صورت شعار های تند و سنت شکن مثل شعارهای احمدی نژاد رای آور است.

جلال جلالی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نمی توان گفت کدام جریان سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ دست بالاتر خواهد داشت، اظهار کرد: مردم بی تفاوت شده اند و معتقدند که هر دو جریان در ایجاد مشکلات آنها سهیم هستند، بنابراین پیش بینی رفتار مردم مشکل است.پیش بینی رفتار مردم در انتخابات به تحلیل درست و همه جانبه از مسایل داخلی و خارجی کشور و بررسی علل و عوامل مشارکت مردم بستگی دارد.

وی ادامه داد: با این حال اگر در انتخابات کاندیدهای اصلی جریان اصلاحات تایید صلاحیت شوند، اصولگرایان رای نمی آورند در غیر این صورت شعار های تند و سنت شکن مثل شعارهای احمدی نژاد رای آور است،چون به هر حال بخشی از جامعه احساسی رای می دهد و به کسی رای می دهد که مطابق میل او صحبت کرده و وعده دهد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که چه کسی برای ریاست جمهور بعدی برای کشور مفید است،‌ گفت: باید به این سمت برویم که دولت و مجلس در هر دوره ای همسو باشند. اگر مجلس و دولت مختلف هم باشند، کشور ضرر می کند.اگر بهترین رییس جمهور هم داشته باشیم و مثلا خاتمی دوباره رییس جمهور شود، اگر مجلس همسو نباشد،کاری از دستش برنمی آید. اگر خاتمی با مجلس تندرو مواجه شود، هر روز با مشکلی مواجه شده و نمی تواند برای کشور کاری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۰۸:۵۲

برای من یکی دیگه فرقی نداره کی رای میاره

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۰۹:۰۴

بعد از 8 سال... و برجام سازی نافرجام و رساندن قیمت دلار به بالای بیست هزار تومن حتما حتما اصلاح طلب ها رای خواهند آورد . خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !!