• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060504529
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و باغات پسته پیشران توسعه در دامغان

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و باغات پسته پیشران توسعه در دامغان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی برای توسعه شهرستان دامغان در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اقتصادی انجام شده از دامغان به عنوان شهرستانی با ظرفیت‌های متنوع در بخش‌های مختلف و از جمله گردشگری و باغداری نام برد و از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توسعه و رونق محصول استراتژیک پسته به عنوان پیشران توسعه در این شهرستان یاد کرد.

علیرضا آشناگر 5 شهریورماه در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان بر لزوم بیان خدمات نظام تاکید و اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان دامغان و دیگر نقاط استان است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان دامغان با همراهی مسئولان محلی و استان اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در سال‌های گذشته انجام شد که این امر به توسعه اقتصادی منطقه کمک شایانی کرده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: باوجود فشارهای خارجی، دولت روند توسعه و اجرای طرح های مختلف اقتصادی و عمرانی را در استان سمنان و دیگر نقاط کشور متوقف نکرده است.

آشناگر با بیان اینکه روند توسعه در شهرستان دامغان با وجود مشکلات اقتصادی ادامه دارد و طرح های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و درحال ساخت است، گفت: برخی از طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان هم در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش می شود در کمترین زمان ممکن انتقال ندامتگاه دامغان انجام شود و اقدام های خوبی در این بخش در یکسال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: مردم به طور حتم قدردان زحمات خادمان خود هستند و آحاد جامعه می دانند که در تنگنای اقتصادی، این تعداد طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبارهای خوبی از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان دامغان تخصیص داده شد و این‌ منطقه از استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های ویژه دارد.

وی تصریح کرد: برای رفع حداکثری مشکلات زیرساختی در بخش معدن شهرستان دامغان اقدام شود و مسئولان ارشد استان هم کمک خواهند کرد تا محصولات معدنی در منطقه به صورت خام به فروش نرود.

وی با بیان اینکه دامغان در بخش گردشگری هم زیرساخت و ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد افزود: دامغان از شهرهای تاریخی کشور است و علاقمندان به تاریخ و گردشگری هر ساله به این شهرستان سفر می‌کنند.

استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه دامغان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق کشت پسته در دستور کار مسئولان باشد و با همدلی و وحدت روند توسعه شهرستان دامغان ادامه یابد.

به گزارش ایسنا-امسال در هفته دولت افزون بر یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در شهرستان‌های مختلف استان سمنان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha