• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99060605261
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را متوقف نکرد

دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را متوقف نکرد

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در استان در زمینه سد و سازه‌های آبی بی سابقه بود و در تاریخ استان بوشهر هیچ دولتی به اندازه دولت دکتر روحانی در عرصه آب و سدسازی کار نکرده است.

عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان دشتستان که به صورت ارتباط زنده برگزار شد اظهار کرد: در هفته دولت امسال اتفاقات مبارک و بزرگی در استان به وقوع پیوست و این در حالی بود که دولت در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد.

وی بیان کرد: طی دو روز گذشته در کنگان، بوشهر و دشتستان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که شامل طرح های بندری، آبرسانی، ساخت و واگذاری مسکن محرومین و... است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چند منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیستیم اما مسیر توسعه کشور با وجود مشکلات اقتصادی و مالی متوقف نشده است.

گراوند بیان کرد: برخی اقدامات در دولت در استان بی نظیر بوده که می توان به اجرای طرح های آبرسانی، آب شیرین کن، توسعه بنادر کنگان و بوشهر اشاره کرد که از خواسته های دیرینه مردم بود و در این دولت محقق شد.

وی با اشاره به پروژه های سدسازی در استان تصریح کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در استان در زمینه سد و سازه های آبی بی سابقه بود ودر تاریخ استان بوشهر هیچ دولتی به اندازه دولت دکتر روحانی در عرصه آب و سدسازی کار نکرده است.

پهلوگیری کشتی هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در سفر سال ۹۷ هیات دولت به استان، موافقت رئیس جمهور و اختصاص اعتبار برای توسعه اسکله کنگان محقق و در هفته دولت امسال این پروژه بزرگ آغاز شد.

گراوند گفت: همچنین در زمینه طرح های توسعه بندری، امروز به همّت دولت، کشتی هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر امکان پهلوگیری دارند.

وی اضافه کرد: در زمینه درمان، بهداشت، خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت کارهای بزرگی صورت گرفته ضمن اینکه پروژه مهم بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را هم در مهرماه تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه شیوه های آبیاری نوین در استان کارهای بزرگی انجام شده به طوری که در کمتر از ۳ سال به اندازه ۲ برنامه توسعه ای کشور، در بخش آبیاری نوین استان کار انجام شده است.

گراوند گفت: همه این طرح ها نشان می دهد دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم اما اجرای طرح های توسعه ای را متوقف نکرد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۰ پروژه عمرانی در دشتستان

فرماندار دشتستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۰ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در دشتستان با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گفته نوروزی حجم ریالی پروژه های هفته دولت دشتستان در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است.

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد رئیس‌علی دلواری با ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار، آغاز عملیات اجرایی شیوه آبیاری نوین در ۳۱۶۰ هکتار اراضی کشاورزی دشتستان با۵۶ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی مخزن هزار متری شهر کلمه و خط انتقال آب با اعتبار ۸ میلیارد تومان، بهسازی کانال های آبیاری کربلایی، هلپه ای، آقایی به طول ۴۲۰۰ متر مربع با ۲۰ میلیارد تومان، پروژه های توسعه شهری برازجان با ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، ارتقا خدمات تلفن همراه در دشتستان با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تونان بخشی از اعتبارات هفته دولت در دشتستان است. ‌

در آیین ارتباط زنده افتتاح پروژه های هفته دولت دشتستان به دستور استاندار بوشهر، ۱۳ پروژه با اعتبار ۳۴۲ میلیارد تومان در دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha