• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99060605313
  • منبع : نمایندگی همدان

دیدار فرماندار کبودراهنگ با جانباز مدافع سلامت

دیدار فرماندار کبودراهنگ با جانباز مدافع سلامت

ایسنا/همدان این روزها مردم به مانند سال های دفاع مقدس همراه با پزشکان و پرستاران در خط مقدم و سنگر های سلامت در کنار مدافعان سلامت جانفشانی می کنند.

پیش از سال نو همزمان با گندزدایی و ضدعفونی روستای سردارآباد کبوراهنگ برای ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از شیوع کروناویروس یکی از اهالی روستای سردرآباد در این اقدام دچار سانحه شده و دست چپ خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در دیدار با فرمانعلی زارعی، مدافع سلامت که در هنگام ضدعفونی معابر و کوچه های روستا سردارآباد شهرستان کبودراهنگ دچار قطع عضو شده است، گفت: گویا قرار است با آمدن این ویروس پهلوانانی به مانند ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و همدلی، ابراز محبت و دستگیری از همنوع، امید را به رگ های جامعه هدیه دهند.

حجت الله مهدوی باحضور در منزل این مدافع سلامت با وی و خانواده این جانباز مدافع سلامت همدردی کرد و از آنان خواست با امید به رحمت الهی و ایجاد شور ونشاط در خانواده خود باعث ترویج فرهنگ ایثار و همدردی در سطح روستا باشند. 

 در ادامه فرماندار شهرستان کبودراهنگ شش پروژه با اعتباری حدود هشت و نیم میلیارد تومان را در روستاهای بخش مرکزی و شهر کبودراهنگ افتتاح و کلنگ زنی کرد.

فرماندار کبودراهنگ در مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: به همت مدیران و همیاری مردم در هفته دولت ۷۱ پروژه با حدود ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی وافتتاح شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: امروز در بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ شش پروژه در روستای کوهین، کوریجان و کردآباد و شهر کبودراهنگ با اعتباری به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ایستگاه و خوردروی آتش نشانی کوهین همزمان با پارک روستای حاتم آباد با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ۴۰۰۰ مترمربع و با زیربنایی در حدود ۱۵۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

آغاز به کار پاساژ عرضه پوشاک در خوشه صنعتی کرداباد با چهار میلیارد تومان اعتبار، بهره برداری از سه گلخانه به صورت همزمان در کوریجان و قراگل با حدود دو میلیارد و ۵۰۰ مترمربع و افتتاح پایگاه اورژانس شهری از جمله پروژه هایی هستند که در هفته دولت تقدیم به مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha