• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99060605397

مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد خبرداد

کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا

کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد با بیان اینکه «سرفاصله زمانی خط دو قطار شهری در روزهای تاسوعا و عاشورا ۲ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد»، گفت: در خط یک قطار شهری سرفاصله زمانی در روز تاسوعا به طور میانگین ۳دقیقه و در روز عاشورا ۴دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

وحید مبین مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سرویس‌دهی قطارشهری در تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: ساعت سرویس‌دهی قطارشهری در روزهای تعطیل و در هر دو خط، از ۷صبح تا ۱۰ شب است و ساعت سرویس‌دهی قطارشهری در تاسوعا و عاشورا تغییری نخواهد کرد، اما باتوجه به اینکه ما احتمال می‌دهیم در این دو روز شهروندان به سمت حرم مطهر رضوی، هیات و مراسم‌های مذهبی سطح شهر خواهند رفت، سرفاصله زمانی حرکت قطارها را تغییر داده‌ایم.

مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه«سرفاصله زمانی خط یک قطارشهری در روزهای تعطیل ۱۰ دقیقه است»، بیان کرد: برای روز تاسوعا به طور میانگین ۳دقیقه سرفاصله زمانی حرکت قطارها کاهش داده شده و به ۷دقیقه انتظار رسیده است.
 

مبین‌مقدم با بیان اینکه «سرفاصله زمانی حرکت قطارها در روزعاشورا به طور میانگین ۶ دقیقه خواهد بود»، عنوان کرد: سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط دو قطارشهری در روزهای تعطیل به طور میانگین ۱۲ دقیقه است که در روزهای تاسوعا و عاشورا به طور میانگین ۲ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ما به‌صورت لحظه‌ای تقاضای سفر را در ایستگاه‌ها رصد می‌کنیم، آمادگی لازم را داریم که اگر تقاضا برای سفر ایجاد شد قطارهای فوق‌العاده برای دو خط قطار شهری اعزام کنیم.

مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد، تاکید کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا سعی داریم که از ازدحام در کابین‌های قطارشهری جلوگیری کنیم و شهروندان زودتر به مقصد خود برسند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha