• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061007229
  • خبرنگار : 30054

شرایط خرید مغازه در بهترین نقطه از غرب استان تهران

شرایط خرید مغازه در بهترین نقطه از غرب استان تهران

در سال های اخیر با نوسانات قیمت شدید بازار مسکن بسیاری از خریداران و کسبه از خرید یک مغازه هرچند کوچک نا امید شده اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، ما در این مطلب می خواهیم شما را با یک راهکار بسیار مناسب برای تهیه مکانی که در آن بتوانند کسب و کار خود را شروع کنند، یعنی خرید مغازه در شهر اندیشه یکی از بهترین مناطق حومه تهران که راهکاری برای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران در زمینه املاک است.

خرید مغازه در اندیشه تهران

شهر اندیشه یکی از پنج شهر برتر کشور عزیزمان ایران است که تلاش ارگان هایی مثل شهرداری و افرادی مثل مالکان و سازندگان این شهر باعث شده تا ساخت و ساز در این منطقه شکل مناسبی پیدا کند و اندیشه به هدف اصلی خود یعنی تبدیل شدن به منطقه ای برای سرریز جمعیت اضافی شهر تهران نزدیک بشود.

خوب همانطور که می دانید در هر منطقه ای ساکنین نیاز به امکانات رفاهی و اجتماعی فراوانی دارند که در شهر اندیشه نیز این امکانات در سال های اخیر به خوبی فراهم شده که برای مثال می توان به مجموعه های رفاهی و اجتماعی فراوانی که در این شهر ساخته شده، اشاره کنیم و یا مجتمع های درمانی و خدماتی خوبی که در این شهر برای استفاده ساکنین آماده شده اند را به شما معرفی کنیم.

خوب این مجتمع های تجاری و تمام امکاناتی که در مورد شهر اندیشه بیان می کنیم نشان دهنده وجود املاک تجاری و اداری بسیاری است که در این منطقه وجود دارند و روزانه افراد زیادی به این مراکز برای رفع نیاز های خود در شهر اندیشه مراجعه می کنند.

پس خرید مغازه در اندیشه یکی از مهم ترین راهکار هایی است که می تواند ما را به راه اندازی کسب و کارمان بسیار آسان تر از چیزی که در ذهن داریم برساند. مغازه ها و املاک تجاری در این منطقه بخاطر وجود تعداد مناسب ساکنین در هر منطقه می تواند بهترین موقعیت برای راه اندازی یک کسب و کار باشد چون اصولا این شهر طوری ساخته شده که دسترسی آپارتمان ها و دیگر املاک به مجموعه ها و فروشگاه ها و هر نوع کسب و کار دیگری در مغازه های این منطقه بسیار آسان باشد و ساکنین برای رفع نیاز های خود در هر منطقه ای که هستند به مغازه ها و مجتمع های تجاری همان منطقه مراجعه خواهند کرد.

چه کسب و کاری را می توانیم با خرید یک مغازه در اندیشه راه اندازی کنیم؟

خوب همانگونه که گفته شد در اندیشه مجتمع ها و املاک تجاری زیادی وجود دارد که برای رفاه حال ساکنین ساخته شده اند ولی اندیشه می تواند برای چه کسب و کاری بیشتر مناسب باشد؟

مغازه در اندیشه یک گزینه بسیار مناسب از نظر خرید و سرمایه گذاری یک ملک تجاری محسوب می شود ولی اگر شما نیز ساکن اندیشه و مناطق اطراف هستید باید بیشتر با این شهر آشنا شوید چون خرید یک مغازه و شروع کسب و کاری موفق در آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از این فاکتورها خواهیم پرداخت.

در این شهر کسب و کارهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند و از آن جایی که محله های این شهر با ساخت و ساز اصولی و مهندسی رشد کرده اند باید به شما بگوییم در هر منطقه ای از این شهر کسب و کار خود را در یک مغازه شروع کنید روزانه بازدیدکننده های بسیار زیادی خواهید داشت و قطعا از رفت و آمد مناسب مردم و ساکنین در اطراف محل کار خود راضی خواهید بود.

تعداد ساکنین منطقه نیز به طوری است که هر کسب و کاری در این شهر راه اندازی شود قطعا تعدادی از ساکنین به خدمات و محصولات آن کسب و کار نیاز خواهند داشت چون این شهر از ابتدا با هدف سرریز کردن جمعیت اضافی استان تهران و البرز ساخته شده و در طی سال های گذشته افراد زیادی از این دو استان در این شهر ساکن شده اند.

واحد تجاری در اندیشه برای سرمایه گذاری نیز یکی از گزینه های بسیار مناسب به حساب می آید که اگر قصد سرمایه گذاری در یک بازار مطمئن داشته باشید این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم چون در بدترین حالت ممکن سرمایه شما با ضرر مواجه نخواهد شد و فقط سرمایه ای که در ابتدا برای خرید یک مغازه هزینه کرده اید را به خودتان بر می گرداند و همان طور که می دانید ملک در سال های گذشته هیچ وقت با ارزانی و ضرر مواجه نشده که این گفته را آمارهای رسمی کشور و بازار املاک ایران تایید خواهند کرد و همیشه افرادی که با شجاعت در این بازار سرمایه گذاری کرده اند به سود درست و حسابی خود خواهند رسید.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک ملک تجاری بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید املاک در اندیشه تهران کسب کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد و همین طور بزرگترین منبع فایلینگ املاک تجاری و مغازه در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می باشد، پس حتما روی کمک این دفتر املاک حساب ویژه باز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha