• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99061007239
  • خبرنگار : 50223

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون:

محور تلاشم در دروان نمایندگی معیشت، اشتغال و اقتصاد است

محور تلاشم در دروان نمایندگی معیشت، اشتغال و اقتصاد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: قول می‌دهم شبانه‌روز محور تلاشم در دروان نمایندگی مردم معیشت، اشتغال و اقتصاد باشد.

مهدی روشنفکر ظهر روز دوشنبه دهم شهریور ماه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه رسانه باید صدای مردم باشد، افزود: پیوندهای قدرت و ثروت نباید بر کار رسانه اثر گذاشته و بر کارکرد آن تأثیر بگذارد.

وی اظهارکرد: رسانه و اصحاب رسانه روشنگری و آگاهی بخشی را در کالبد وظایف خود دارند. رسالت و وظایف خبرنگار و معلم یک اشتراکاتی را در خود دارد و رسانه هنگامی می‌تواند حیات داشته باشد که مخاطب را در کنار خود ببیند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگار به عنوان مرامنامه باید با تحقق برخی شاخص‌ها، جنبه مردمی بودن و اعتماد را در خود داشته باشد. خبرنگاران با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستند اما آنچه باعث ادامه کار خبرنگار شده عشق آنها به این رسالت خطیر است.

روشنفکر تصریح کرد: رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد. معامله با اصحاب قدرت و ثروت باید در نگاه رسانه مذموم باشد.

وی با بیان اینکه نقد رسانه ها باید منصفانه بدور از تخریب و توهین باشد، ادامه داد: در نقدها باید شاخص‌ها، حریم‌ها، شرایط جامعه و خطوط قرمز لحاظ شود. نباید نقد با توهین و افترا و بغض و نگاه شخصی همراه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم تفاوت نقد و تخریب را به درستی تشخیص می‌دهند و باید تلاش کنیم اعتماد مردم را دست ندهیم.

روشنفکر با اشاره به مشکلات موجود در کشور از جمله فشارهای اقتصادی و کروناویروس تاکید کرد: تمام تلاش را در دوران امانت داری بر این قرار داده که اصل و اساس را در راستای معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم قرار دهم. توسعه استان و رفع مشکلات آن باید محور فعالیت همه متولیان باشد و رسانه‌ها نیز در راستای تحقق این توسعه گام بردارند.

وی اظهارکرد: شرمنده موکلانم هستم چرا که کروناویروس فاصله ایجاد کرده و بخاطر این بیماری دیدار و برنامه‌ها را لغو و تمام دفاتر بسته شد اما حیات و ممات من با مردم بخصوص مردم عزیز و شریف سه شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای همه مخالفان در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم، تصریح کرد: مردم مرا به نوکری پذیرفتند، آنها حالت کمک‌نفس برای من دارند بنابراین دیدارهایمان را خواهیم داشت اما اگر نمی‌توانیم مستمر در مناطق حضور پیدا کنیم ناشی از این ویروس است که این اجازه را از ما سلب کردند و در یک کلام ما شرمنده مردم هستیم.

روشنفکر گفت: قول می‌دهم شبانه‌روز محور تلاش و کارم در دروان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی معیشت، اشتغال و اقتصاد و چنین مشکلاتی باشد. با خودم عهد بستم بخاطر مردم وارد حاشیه نشویم و با آن‌ها صادق و روراست باشم بنابراین انتظار دارم رسانه هم از حواشی بپرهیزید و توسعه استان و رفع مشکلات را مدنظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه بر اتحاد و همدلی تاکید دارم و در غیاب مسئولان یادآوری می‌کنم به جای پرداختن به موارد بی ثمر و بی فایده تلاش کنیم برای مردم نافع باشیم، افزود: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها را در همه زمینه از جمله گردشگری، کشاورزی، کارگاه‌های تعطیل شده و سایر بخش‌ها را دنبال می‌کنم و بنا داریم در راستای خدمات‌دهی به روستاها تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده همدل و هماهنگ در حال دنبال کردن موارد استان هستیم، ادامه داد: از وضعیت صنفی، معیشتی، تجهیزاتی و امکاناتی رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.

روشنفکر بیان کرد: نوکر مردم شهرستان‌های گچساران و باشت هستم و فرقی میان مردم زادگاهم لوداب و مردم عزیز باشت و گچساران نیست و پیگیر خواسته ها و مطالبات این دو شهرستان خواهم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha