• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 99061007277
  • منبع : قوه قضاییه

جزییات حادثه زیر گرفتن عزاداران حسینی از زبان دادستان شهر قدس

جزییات حادثه زیر گرفتن عزاداران حسینی از زبان دادستان شهر قدس

دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس در تشریح حادثه زیر گرفته شدن تعدادی از عزاداران حسینی در شب گذشته گفت: در پی این حادثه یکی از سرنشینان خودروی مذکور دستگیر و خودروی مورد نظر نیز توقیف شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، مجید کاویانی ضمن تشریح حادثه زیر گرفته شدن تعدادی از عزاداران حسینی در شب گذشته توسط راننده یک خودروی پژو بیان کرد: حسب گزارش واصله، راننده خودرو مست بوده و زمانی که با عزاداران مواجه شد، اقدام به زیر گرفتن پنج نفر از عزاداران کرد که چهار نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده که حال وی مساعد گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس خاطرنشان کرد: در پی این حادثه یکی از سرنشینان خودروی مذکور دستگیر و خودروی مورد نظر نیز توقیف شده است.

وی تصریح کرد: راننده در حال حاضر شناسایی شده و پیگیری‌های لازم به منظور بازداشت وی در دست انجام است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۰ ۱۶:۲۸

طرف تو اروپا زده کلی آدم رو کشته چند سال حبس بهش دادن حالا این که مست بوده اونم عزاداران حسینی رو زیر گرفته وای به حالش.مستی تو محرم و......... نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی منطقی حکم کنیم

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۶ ۰۱:۳۸

بابا روشن فکر هرکس یک نفر رو به قتل برسونه در صورتی که عمدا این کار رو کرده باشه و در هوشیاری کامل بوده باشه باید اعدام بشه چه برسه به کلی آدم! پس لعنت به اروپا و قانون مزخرفش اما این مورد شاید یه پوشش هست که از این جور کارا باب نشه! مثلا اینکه راننده واقعا مست نبوده و اینا به دروغ بگن مست بوده! اما اگر واقعا مست بوده و نباید مجازات بشه، پس من هم مشروب میخورم یا مواد مصرف می کنم و بعد میزنم تو رو و خانوادت رو می کشم و اینجوری بی گناهم دیگه ^_^ به آنچه که فکر می کنی بیاندیش!