• سه‌شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99061107858
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با ارتباط آنلاین وزیر علوم و حضور مسئولان استانی؛

کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

ایسنا/اردبیل با ارتباط آنلاین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حضور مسئولان استانی، کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.


 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط آنلاین امروز 11 شهریور با مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: حمایت‌های صورت گرفته از دانشگاه محقق اردبیلی به خوبی خود را نشان می دهد و ما به این حمایت ها ادامه خواهیم داد.
منصور غلامی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های دانشگاه ها حمایت شود، تصریح کرد: امروز شاهد اثرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان و کشور هستیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به پروژه های این دانشگاه گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه با اعتباری 245 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 6 هزار و 300 متر مربع امروز به بهره برداری می رسد و این پروژه در سال 1387 شروع شده بود.
عزیز حبیبی اضافه کرد: ساختمان دانشکده علوم اجتماعی هم در سال 1391 شروع شده که با اعتبار 120 میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع امروز افتتاح شد.
وی با اشاره به دیگر پروژه های افتتاح شده دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: فاز اول محوطه سازی بخش شرقی، توسعه برق سایت شرقی و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب، اجرای محوطه خوابگاه ها و چمن مصنوعی و نصب ادوات ورزشی، تعمیرات اساسی ساختمان شماره 2 دانشکده کشاورزی، تعمیرات اساسی ساختمان 8 واحدی ویلایی خوابگاهی، خرید تجهیزات کتابخانه مرکزی، خرید تجهیزات دانشکده علوم اجتماعی و خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی از دیگر پروژه های از دیگر پروژه های این دانشگاه بود که امروز افتتاح شد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در مجموع برای 10 پروژه این دانشگاه 707 میلیارد ریال هزینه شده است که امروز افتتاح شد و در اختیار جامعه دانشگاهی استان و کشور قرار گرفت.
وی با اشاره ارتقای ۱۲ پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌ بندی جدید ISC نسبت به دو سال گذشته تشریح کرد: ارتقای ۲۱۵ پله ای جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه های جهان و ۶ پله ای در بین دانشگاه های کشور در ۶ ماهه اخیر از دیگر دستاوردهای دانشگاه محقق اردبیلی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل هم گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در سال های اخیر کارهای ارزنده ای انجام داده است که این کارها قابل تقدیر است.
حجت الاسلام عبدالله حسنی اضافه کرد: این دانشگاه صرفا در زمینه عمرانی فعالیت نداشته است بلکه در حوزه دینی و فرهنگی هم گام های موثری برداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha