• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061208992
  • خبرنگار : 30054

تاکید مدیرعامل سیدوک بر همراهی با سیاست‌های قوه قضائیه:

وکالت آسان را با اپلیکیشن سیدوک در دسترس مردم قرار داده‌ایم

وکالت آسان را با اپلیکیشن سیدوک در دسترس مردم قرار داده‌ایم

مدیرعامل سیدوک گفت: تلاش ما در یک سال گذشته بر ایجاد فضای رقابتی و سالم برای بهره‌مندی عموم مردم از وکالت آسان و به‌صرفه بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی هشتجین اظهار داشت: سخنان اخیر آیت‌الله رئیسی و تاکید ایشان بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی و بهره‌مندی آحاد ملت از خدمات آسان و ارزان وکالت و کارشناسی، بسیار ارزشمند و بیانگر تحلیل صحیح و نگاه اصولی ریاست قوه قضائیه به موضوع فرهنگسازی عمومی در زمینه استفاده همگانی از خدمات وکالت و کارشناسی است.

مدیرعامل سیدوک افزود: این یک واقعیت است که پیچیدگی‌ها و مسیر دشوار برای استفاده از امکانات و خدمات وکالت در سال‌های گذشته و حتی امروز، موجب بی‌رغبتی و فرار مردم از وکلا، کارشناسان و مشاوران حقوقی شده و ضرورت دارد که فعالان خصوصی و اشخاصی که دغدغه فرهنگسازی و فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی دارند، وارد عرصه ارائه خدمات وکالت، مشاوره حقوقی و کارشناسی به صورت آسان، به‌صرفه و بویژه آنلاین شوند چرا که یکی از مهمترین مصادیق آسان شدن این خدمات، ارائه آنها در بستر تلفن همراه و اینترنت است.

حضور رقبا، کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهد

وی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه برای ایجاد فضای رقابتی در این عرصه، ادامه داد: ما در طول یکسال گذشته بارها و بارها بر تحقق همین ضرورت‌ها تاکید کرده‌ایم و حتی اعلام داشته‌یم که از ورود و حضور رقبا استقبال می‌کنیم چرا که از این طریق، هم بر کیفیت خدمات افزوده می‌شود و هم مسیر فرهنگسازی عمومی برای مراجعه به وکلا، کارشناسان و داوران را با مشارکت همه رقبا طی می‌کنیم.

آقایی اظهار داشت: سالانه میلیون‌ها پرونده حقوقی به آمار پرونده‌های قضایی موجود در کشور افزوده می‌شود که دلیل تشکیل‌شدن بسیاری از آنها بی‎اطلاعی افراد از مباحث حقوقی و کارشناسی در معاملات و انعقاد قراردادهایشان است.

بنابراین ما در زمینه‌های متعددی همچون چک، سفته، موضوعات خانواده، ارث، معاملات مسکن و خودرو و ده‌ها مورد دیگر به مردم خدمات وکالت و مشاوره با کیفیت، آسان و با صرفه اقتصادی ارائه می‌دهیم تا هموطنانمان بدون آگاهی حقوقی قدم در هیچ مسیری نگذارند و درگیر تبعات حقوقی و قضایی ناشی از فقدان آگاهی نشوند.

فعالان حوزه حقوقی با سیاست‌های قوه همراه شوند

مدیرعامل سیدوک بر ضرورت توجه فعالان حوزه وکالت، مشاوره حقوقی و کارشناسی بر تاثیرات اجتماعی خدمات‌شان تاکید کرد و گفت: اگر هر یک از مجموعه‌ها بتوانند تاثیرات اجتماعی فعالیت‌های خود را تدوین و تعریف کنند و علاوه بر آن با سیاست‌های قوه قضائیه همراه شوند، شاهد بهبود شرایط اجتماعی از نظر فرهنگسازی برای مراجعه به وکلا، مشاوران حقوقی و کارشناسان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برای مثال ما در سیدوک یک ظرفیت بزرگ و به نوعی نامحدود برای اشتغال غیرانحصاری وکلا، مشاوران حقوقی، کارشناسان و داوران ایجاد کرده‌ایم و همچنین کمک به کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، کمک به افزایش دقت در روند رسیدگی به پرونده‌ها، تاثیرگذاری در کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی از طریق آگاهی بخشی و نیز راه‌اندازی سیستم داوری، کمک به کاهش میزان جرائم و کلاهبرداری و تاثیرگذاری مثبت برای ایجاد شفافیت در روندهای حقوقی و کارشناسی را می‌توان از جمله دیگر ظرفیت‌ها و کارکردهای سیدوک برشمرد.

سیدوک در پنج زمینه شامل مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حضوری، داوری، وکالت و کارشناسی در کنار ارائه خدمات قضایی فعالیت دارد که همه این خدمات از طریق اپلیکیشن سیدوک و با امکانات خاص برای تنظیمات زمانی و مکانی، قابل‌ ارائه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha